نماز جمعه امروز در همه شهرستان های استان به جز بندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،لزوم مقابله با کرونا،گرامی داشت هفته دفاع مقدس و برخی مشکلات منطقه ای مهمترین محور خطبه های این هفته امامان جمعه هرمزگان بود.

امام جمعه میناب از کادر درمان، بویژه شهرستان میناب بعلت تلاش شبانه روزی آن‌ها برای مقابله با کرونا قدردانی کرد.
حجت الاسلام ابراهیمی افزود: در توسعه شرق مکران جوانان تحصیلکرده باید در اولویت قرار گیرند.

امام جمعه قشم گفت: بر سر راه تولیداتی که به استقلال کشور کمک می‌کند، نباید مانعی ایجاد شود.
حجت الاسلام حاجبی افزود: در دفاع مقدس هدف علاوه بر دفاع از خاک، دفاع از ارزش‌ها بود.

شیخ عبدالرحیم خطیبی، امام جمعه اهل سنت قشم با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس گفت: زنده نگاه داشتن رشادت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی، یک جریان همیشگی در تاریخ ملت ما است.

امام جمعه بندرلنگه هم به بازگشایی مدارس اشاره کرد و از دست اندرکاران امور آموزشی خواست زمینه تحصیل دانش آموزان را بصورت مجازی یا حضوری فراهم کنند، تا هیچ دانش اموزی از تحصیل جا نماند.
حجت الاسلام اسماعیل نیا با اشاره به مشکلات صاحبان لنج‌های تجاری سنتی از مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خواست با بررسی و پیگیری مشکلات لنج داران از ضرر و زیان به معیشت آنان جلوگیری کند.

شیخ محمد صدیق بهجت امام جمعه اهل سنت بندرلنگه باتوجه به اهمیت کسب علم و دانش از مسئولان آموزشی خواست با رعایت شیوه‌های بهداشتی زمینه تحصیل دانش آموزان را در سال جدید فراهم کنند.

امام جمعه رودان با گرامی داشت هفته دفاع مقدس آنرا یک دانشگاه عظیم عنوان کرد که انسان‌های بسیار بزرگی در آن کشف شده اند.
حجت الاسلام دری، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را نمونه بارز انسان‌های آزاده عنوان کرد.

حجت الاسلام خانجانی امام جمعه موقت حاجی آباد نیز گفت: برای تحقق عدالت باید ریشه بسیاری از بی عدالتی‌ها خشکانده شود.

حجت الاسلام ذاکری امام جمعه جاسک به مشکلات زیرساخت‌های ارتباطی اشاره کرد و خواستار رفع و پیگیری مشکلات اینترنت و آنتن دهی تلفن همراه در جاسک شد.

حجت الاسلام دمی زاده امام جمعه موقت بستک با اشاره به راهبرد جدید انقلاب اسلامی در مقابل گروهک‌های تکفیری تروریستی بویژه در مرز‌های غرب و شمال غرب کشور، گفت: در عملیات‌های مختلف توپخانه‌ای و پهبادی، مواضع این گروه‌های تروریستی در هم کوبیده شد.

سید محمد یوسف حسینی نژاد خطیب نماز جمعه اهل سنت بستک گفت: مقاومت و پایداری در راه حق و مسیر انتخاب شده با تکیه بر قدرت لایزال الهی، کلید موفقیت و تنها راه مقابله با زورگویان جهان است.

حجت الاسلام سالاری امام جمعه سیریک گفت: برای تقویت روحیه انقلابی جامعه استفاده منسجم و همه جانبه از ابزار و تکنولوژی در گسترش فرهنگ دفاع مقدس ضروری است و این باید به شیوه‌های مختلف به نسل جوان، بویژه دانش آموزان منتقل شود.

حجت الاسلام محمد بارانی، امام جمعه پارسیان گفت: مکتب حاج قاسم سلیمانی نماد برجسته فرهنگ دفاع مقدس و الگویی مناسب برای مدیران امروز است.

حجت الاسلام صالحی امام جمعه بندرخمیر هم با اشاره به اهمیت عضویت کشورمان در پیمان شانگهای، خواستار رسیدگی به وضعیت خور‌های بندرخمیر شد.

امام جمعه بشاگرد به مناسبت اربعین حسینی گفت: شناساندن امام حسین (ع) به دنیا، در حقیقت شناساندن اسلام و قرآن است.
حجت الاسلام غلامی با اشاره به مشکلات جابجایی کالای اساسی ومصالح ساختمانی به شهرستان بشاگرد، از مسئولان استانی خواستار رفع این مشکل شد.

حجت الاسلام جهانگیری امام جمعه توکهور وهشتبندی گفت: تکریم وبزرگداشت پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس یک وظیفه ملی است.

حجت الاسلام بهزادی امام جمعه هرمز هم به کمبود سیلندرگاز و افزایش بی رویه قیمت آن اشاره کرد و خواستار رفع این کمبود و نظارت بر قیمت‌ها از جمله کرایه شناور مسیر هرمز- بندرعباس در ساعات صبح شد.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.