امام جمعه کرمان گفت: امنیت و آرامش امروز و آینده از جمله دستاورد‌های دوران دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی درمصلی امام علی(ع) کرمان برگزار شد گفت: بیمه شدن انقلاب نوپای ایران، تبدیل اخلاق نظری به اخلاق عملی در سایه مبانی اسلام و اعتماد به نفس برای دفاع از کشور از دیگر دستاورد‌های دوران دفاع مقدس است.

او همچنین با گرامیداشت فرارسیدن اربعین حسینی، راهپیمایی عظیم اربعین را پدیده‌ای بزرگ دانست وافزود:  مهیا شدن امت اسلام برای استقبال از ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و تجلیل از خط سرخ شهادت امام حسین علیه السلام از جمله پیام‌های اربعین حسینی  است.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی همچنین گفت: دولت سیزدهم با تلاش جدی در عرصه عمل و تفکر، دو حرکت انقلابی مهم انجام داده که یکی واکسیناسیون فراگیر و دیگری پیوستن کشورمان به پیمان شانگهای در راستای مقابله با تحریم‌ها است.

امام جمعه کرمان افزود: خداوند همه موجودات و امکانات را در اختیار و در جهت منافع انسان قرار داده و اگر مردم به درستی به قدرت خداوند و نعمت‌هایی که در اختیارشان قرار گرفته تفکر کنند به راه راست هدایت خواهند شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار