عضو تجمع علمای مسلمان در لبنان تاکید کرد هدف تلاش‌های مقاومت در لبنان و عراق آزادسازی فلسطین است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه اطلاع رسانی مقاومت، محمد قدوره، عضو تجمع علمای مسلمان در لبنان گفت: بدون شک آنچه مقاومت اسلامی در عراق یا لبنان انجام می‌دهد، در چارچوب طرح آزادی است که هدف آن آزادسازی فلسطین و بازگشت مردم فلسطین با کرامت و عزت به سرزمین عزیزشان است. از این رو این پیروزی‌ها (پیروزی‌های مقاومت) پیروزی برای آرمان فلسطین است و مقاومت در راه حق ثابت قدم است و این راه را ادامه می‌دهد.

محمد قدوره افزود: طرح آمریکا که واشنگتن با محاصره ملت‌ها و تشدید فشار‌ها علیه آن‌ها در جهان در پیش گرفته است، شکست خواهد خورد. ما از پیروزی همپیمان امت اسلامی شادمان هستیم، چون ملت‌ها بیدار شده اند و ما در دیدار‌های خود با مراجع در مشهد، قم، کربلا و نجف اشرف و دیدار با همه مراجع اسلامی و دینی در سراسر جهان همواره بر این مسئله تاکید کرده ایم.

در همین خصوص، شیخ جهاد الساعی عضو مجمع علمای مسلمان فلسطین گفت: راه آزادی فلسطین از کربلا می‌گذرد.

وی اظهار کرد: زائران اربعین حسینی روزی به فلسطین خواهند آمد، اکنون ما از فلسطین آمده ایم و حضور آن‌ها را این جا به فال نیک می‌گیریم.

جبهه کار اسلامی، بزرگ‌ترین حزب سیاسی اردن نیز دولت این کشور را به تحرک فوری برای حمایت از مسجد مبارک الاقصی در برابر حملات و تجاوزات صهیونیست‌ها فراخواند.

این حزب از دولت اردن خواسته پیشگام تحرکی عربی اسلامی برای توقف تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی علیه مسجد الاقصی و حرم ابراهیمی در الخلیل باشد.

منیر رشید، مسئول پرونده فلسطین در حزب جبهه کار اسلامی اردن ضمن محکومیت شدید تعرض شهرک‌نشینان اشغالگر به مسجد الاقصی و فراخوان گروهک‌ها و سازمان‌های تندرو یهودی برای تعرض دسته‌جمعی به این مسجد و حرم ابراهیمی، آن را تعدی آشکار به مقدسات فلسطین و موجب جریحه‌دار شدن احساسات و عواطف امت اسلامی و عربی دانست.

جبهه کار اسلامی اردن اتحادیه عرب و سازمان همکاری اسلامی را به عمل به مسئولیت‌های خود در زمینه مقابله با تجاوزات صهیونیست‌ها و حمایت از پایداری ساکنان قدس و الخلیل فراخواند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار