مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

با ساماندهی دقیق نیروی انسانی، کلاس بدون معلم نداریم/آموزش حضوری در ۶۰۰ مدرسه استان

مدیرکل آموزش و پرورش گفت: در سال تحصیلی جدید با ساماندهی دقیق نیروی انسانی، کلاس بدون معلم نداریم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حسنعلی اصغری مدیرکل آموزش و پرورش استان در نشست استانی ستاد "پروژه مهر" با بیان اینکه با ساماندهی دقیق نیروی انسانی، کلاس بدون معلم نداریم، گفت: آمادگی لازم برای بازگشایی مدارس را داریم و اینکه سیاست‌ها بازگشایی مدارس بصورت ترکیبی و تدریجی خواهد بود.

وی افزود:با اقدامات اقناع سازی مناسب در مناطق و نواحی و با رضایتمندی خانواده‌ها از شرایط فراهم شده در مدارس و درصورت رعایت الگو‌های بهداشتی و با اتحاد و همدلی، مدارس دارای شرایط لازم می‌توانند با تمهید مقدمات آموزش را حضوری در کلاس‌ها فراهم کنند.

وی ضمن تاکید به نیاز آموزش حضوری برای دانش آموزان مقطع ابتدایی اظهار داشت:با تشخیص مدیریت مدرسه، مدارس زیر ۳۰۰ دانش آموز و بیشتر می‌توانند با تصمیم شورای مدرسه دو روز آموزش حضوری و بصورت تدریجی را با همراهی اولیاء داشته باشند.

توفیق محمد حسینی دبیرستاد پروژه مهر و معاون آموزش متوسطه استان هم با اشاره به اینکه ۶۰۰ مدرسه در استان سال تحصیلی جدید را بصورت حضوری آغاز خواهند کرد، افزود:۳۵۰ مدرسه ابتدایی، ۱۱۴ واحد فنی و حرفه‌ای و کار دانش، ۶۰ واحد آموزش متوسطه اول و دوم با کلاس‌های زیر ۱۵ نفر و تعدادی از مدارس با کلاس‌های زیر ۳۰ نفر با گروه بندی در استان بازگشایی حضوری خواهند داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.