مسئول ستاد اربعین ستاد بازسازی عالیات استان همدان گفت: ۱۹ موکب از استان همدان به کربلا برای پذیرایی از زائران اربعین فرستاده شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محسن کرمی، معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان همدان گفت: ۱۹ موکب به همت مردم متدین استان همدان برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی به کربلای معلی اعزام شد.

کرمی گفت: اربعین حسینی، امسال متفاوت از سال‌های پیش و پس از دو سال چشم انتظاری زائران ایرانی از راه رسیده و مردم همدان هم خود را برای حضور در این اجتماع باشکوه آماده کرده‌اند.

او افزود: ۱۹ موکب به همت مردم متدین استان برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی به کربلا اعزام شده که از این تعداد ۷ مورد در مکان‌های تعیین شده مستقر شده و بقیه نقش پشتیبان را دارند.

مسئول ستاد اربعین ستاد بازسازی عالیات استان همدان تاکید کرد: موکب‌های استان همدان ظرفیت اطعام ۲۵۰۰ نفر در هر وعده و روزانه ۷۵۰۰ نفر و اسکان ۳ تا ۴ هزار نفر را دارند.

کرمی گفت: در صورت وجود شرایط لازم تا ۱۰ روز امکان خدمات دهی به زائران در موکب‌های اربعین استان همدان وجود دارد.

او افزود: مردم خیر همدان هدایا و نذورات نقدی و غیرنقدی خود را به موکب‌داران تحویل داده‌اند و این کمک‌ها هنوز هم ادامه دارد.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.