اشتیاق عجیب ساکنان محلی برای سلفی گرفتن با لاشه متعفن + تصاویر

انتقال لاشه نهنگ غول پیکر ۲۵ متری به ساحل دریا موجب هجوم ساکنان محلی برای گرفتن سلفی با آن شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، لاشه نهنگ ۴۰ پایی (۲۵ متری) ساکنان محلی در هند را به ساحل دریا کشاند. لاشه این نهنگ که حدود ۳۰ تن وزن داشت روز سه شنبه در ساحل ماردِس در ایالت ماهاراشترا پیدا شد. بوی تعفن شدید هم موجب عدم حضور ساکنان محلی در محل پیدا شدن لاشه نهنگ نشد.

ساکنان محلی با شنیدن خبر پیدا شدن لاشه نهنگ برای ثبت تصاویر سلفی، خود را به این ساحل رساندند. در تصاویری که در شبکه‌های مجازی منتشر شده افراد محلی را در حال ثبت عکس‌های سلفی با نهنگ نشان می‌دهد.


بیشتر بخوانید


پیش از رسیدن افراد عادی، ماموران جنگلبانی نیز در محل پیدا شدن نهنگ حضور یافتند، اما به دلیل تجزیه جانور، موفق به شناسایی گونه دقیق جانور نشدند. گفته می‎شود که ممکن است این جانور در ماه آگوست مرده و در هنگام جزرومد توسط امواج به ساحل پرتاب شده باشد. یکی از مقامات جنگبلانی محلی هند در این باره گفت: «برداشتن و دفع لاشه حجیم این نهنگ بسیار دشوار است. ما سعی می‌کنیم آن را در خود ساحل دفن کنیم تا از خوردن آن توسط سگ‌های ولگرد جلوگیری کرده و مانع پخش بوی تعفن در اطراف شویم.»

اشتیاق ساکنان

ساکنان محلی

سلفی گرفتن

لاشه نهنگ

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۷:۲۷ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
اصلا هم کار خطرناکی نیست خواهشا اطلاعات اشتباه به خرد مردم ندین این حرفی که شما زدین درمورد انفحار مین هست و بمب اتم
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۱:۲۹ ۰۳ مهر ۱۴۰۰
کار بسیار خطرناکی می کنند لاشه متعفن هر لحظه امکان دارد منفجر شود به به اطرافیانش می تواند آسیبهای بسیار جدی و غیر قابل جبران برساند با انفجار لاشه متعفن فاسد استخوانهای بزرگ محکم و با سرعت شدید به اطراف پرت می شوند که اگر به سر و صورت و بدن اطرافیان برخورد کند می تواند آنان را از پا در بیاورد ماموران محیط بان باید لاشه را سریعا جمعش کنند و بریزنش جلوی حیوانات وحشی گوشت خوار مانند کرکسها و خرسها و کفتارها و گرگها و سگها و شیر و پلنگ و ببر و کروکودیلها تا پاکسازی شود.
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۱۷:۲۵ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
هیچ انفجاری صورت نمیگیره مگه بمب اتم هستش! گازها و بوی بد از دهان و مخرج و مجاری های تنفسی حیوان خارج میشه و به هیچ وجه انفجاری صورت نمیگیره بلکه گوشت تجزیه میشه روغن بدنش خارج میشه و استخوانها و دندانش ثابت میمونن که افراد بتونن اونها رو بردارن برای ساختن وسایل زینتی ما نهنگ های زیادی میبینیم که اینطور شدن اطراف ساحل خلیج فارس که دندانها و استخوانهاشو برمیداریم واسه خودمون
آخرین اخبار