مدیر کل مخابرات کهگیلویه و بویراحمد دلیل اختلال در تلفن همراه را اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سید محمد هادی امیری سرپرست مخابرات این استان گفت: علاوه بر راه اندازی و اضافه کردن تکنولوژی ۴G بر بستر فرکانس ۲۱۰۰مگاهرتز جهت بهبود کیفیت دیتا و بالا بردن سرعت اینترنت، ناپایداری شبکه برق در استان، باعث خاموشی سایت های موبایل می شود.

امیری افزود: همچنین سرقت از سایت ها در حومه شهر باعث شده تعدادی از سایت ها از سرویس دهی خارج شوند و رفع خرابی تک تک این سایت ها در دست اقدام است.

او بیان کرد: شبکه همراه اول استان و تکنولوژی ۴G ازفرکانس های ۱۸۰۰و ۲۶۰۰ مگاهرتز استفاده می شد، بنابراین جهت بهبود کیفیت دیتا و بالا بردن سرعت اینترنت، اقدام به راه اندازی و اضافه کردن تکنولوژی جدید ۴G بر بستر فرکانس ۲۱۰۰ مگا هرتز کردیم.

او با اشاره به اینکه این تکنولوژی به کمک سایر تکنولوژی های قبل در بهبود سرعت کمک شایانی خواهد کرد گفت: با تمام مشکلات و تحریم های موجود، این طرح اجرا و تجهیزات نیز تامین شد.

امیری افزود: در طول  مدت زمان  راه‌اندازی این پروژه یکسری اختلالات در شبکه وجود خواهد داشت که به زودی رفع می شود.

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد با عذرخواهی از مردم به خاطر اختلال به وجود آمده گفت: هدف ما رفع نگرانی هم استانی ها از سرعت اینترنت در زمان بازگشایی مدارس و کلاس های درس دانش آموزان و دانشجویان است.

 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.