مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: از شنبه واکسیناسیون دانش آموزان ۱۳تا۱۸ سال در مدارس و مراکز اعلام شده آغاز می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، دستورانی مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: ۱۲هزار و ۸۱۳کلاس اولی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای آشنایی با معلم و دیدن فضای آموزشی به مدرسه رفتند و سال تحصیلی جدید را با برگزاری جشن شکوفه‌ها آغاز کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان افزود: سال تحصیلی جدید از روز شنبه برای ۱۷هزار و ۵۰۰دانش‌آموز مدارس کم‌جمعیت (دارای کمتر از ۵۰دانش‌آموز) در مناطق عشایری و روستایی مانند فولادمحله، برخی مناطق کالپوش، بیارجمند چاشم و معلمان) به صورت حضوری آغاز می‌شود.

دستورانی ادامه داد: برنامه وزارت آموزش و پرورش و ستاد ملی مقابله با کرونا، بازگشایی اقتضایی مدارس با سه روش حضوری، نیمه‌حضوری و مجازی است.

وی گفت: مدارس با تعداد دانش‌آموز کمتر از ۱۵۰نفر از نیمه دوم آبان به صورت نیمه‌حضوری در قالب سه گروه ۲ در هفته یا ۲گروه سه در هفته به صورت نیمه حضوری فعالیت می‌کنند.

به گفته دستورانی، کلاس‌های عملی هنرستان‌ها نیز با تعداد کمتر از ۱۵نفر به صورت حضوری برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: اینترنت استفاده از شبکه شاد رایگان است و اگر غیر از این بود، افراد می‌توانند از طریق سامانه۱۹۵ پیگیری کنند.

انتهای پیام / گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.