حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم گفت: رها شدن کار‌های اجرایی خسارت‌های جدی بدنبال داشته به طوریکه موجب فرسودگی شده و کاهش اعتماد اجتماعی را به دنبال دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور امروز در حاشیه بازدید از سد کنجانچم شهرستان مرزی مهران گفت: با توجه به گزارشی که ارائه شده این طرح به اتمام نرسیده و نتیجه‌ای حاصل نشده است.

او با ذکر اینکه عدم تحقق طرح‌ها موجب هدر رفتن سرمایه می‌شود، ادامه داد: مردم وعده اجرای این طرح را گرفته و تاخیر و عدم تحقق آن موجب هدر رفتن سرمایه می‌شود.

رییس جمهوری با تقدیر از دست اندرکاران قرارگاه خاتم الانبیا و سایر مسئولان مربوطه برای اقدام‌های انجام گرفته در سد کنجانچم ابراز امیدواری کرد: بر اساس قول مسئولان مربوطه طی ۶ الی هفت ماه آینده این طرح اجرایی و ثمره آن توسط مردم حاصل خواهد شد.

دیدار با مردم و نخبگان، حضور در جلسه شورای اداری و نشست خبری با اصحاب رسانه از دیگر برنامه‌های رییس‌جمهوری در استان ایلام است.

وزرای کابینه نیز از دیروز به تدریج به استان ایلام آمده‌اند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
خدا خیر بده به شما آقای رئیسی
با شتاب مشکلات رو حل کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
استان کرمان شهرستان انار یه تقاطع غیر همسطح داره الان خیلی ها اغاز به ساختش رو یاد نمیدن
Iran (Islamic Republic of)
.
۱۱:۵۳ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
زنده باد جناب رییسی که فعالیت های میدانی دارند.
باید در دل کشور و مردم رفت تا درد و مشکلات را لمس کرد.
نه اینکه از پشت درهای بسته تصمیم بگیریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
از آقای رییسی ریاست جمهور محتم استدعا داریم سری به مسکن مهر پردیس بزنند در فاز 8 ده سال ودرزمان احمدی نزاد ثبت نام کردیم از مردم چند برابر پول گرفتن وبعد از 10سال مسکنی تحویل دادن که مثل یک خرابه درودیوار ترکش خورده و مصالح ارزان قیهت آب وبرق وگاز ندارهآسانسور نداره شیزآلات نداره کلیت پریز نداره گاز برق وآب متصل نیست دستور فرما ئیدمسئولین مربوطه رسیدگی کنند
Iran (Islamic Republic of)
ع
۱۱:۰۴ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
دولت به فکر پایین آوردن قیمت باشه به قول های انتخاباتی عمل کنه