عین اللهی گفت: مردم شریف ایران اسلامی هر واکسنی که مورد تایید وزارت بهداشت است تزریق کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،عین اللهی وزیر بهداشت، درمان وآموزش پزشکی در حاشیه بازدید از بیمارستان شهدای دهلران اظهار داشت:خداوند را شاکریم که در این ایام که مصادف با اربعین حسینی و ایام هفته دفاع مقدس است، در شهرستان شهیدپرور و مرزی دهلران به عنوان نماینده دولت حضور پیدا کرده ام.

او افزود:امیدوارم که جلساتی که با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و مسئولان استانی و شهرستانی خواهیم داشت، مسائل و مشکلاتی که وجود دارد را منتقل خواهیم کرد و فردا هم حضرت آیت الله رئیسی ریاست جمهوری محترم به استان ایلام تشریف خواهند آورد و مطالب به ایشان و سایر اعضای هیئت دولت منتقل خواهد شد.

عین اللهی عنوان کرد:هدف این است که ما مشکلات و مسائل مناطق محروم و مرزی را از نزدیک ببینیم و منعکس نموده و ان‌شاءالله در جهت حل آنان کار کنیم.

او یادآور شد:قبل از اینکه از بیمارستان بازدید داشته باشم، مشکلات درمانی استان و این شهرستان را با حضور نماینده محترم مردم در مجلس و ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی مورد بررسی قرار دادیم.

عین اللهی مطرح کرد:در راه رفع مشکلات درمانی استان و شهرستان دهلران برنامه‌هایی داریم و ان‌شاء‌الله طی مصوباتی بتوانیم از نظر اعتباری و امکانات و تجهیزات به استان کمک کنیم.

او بیان کرد:ایلام یک استان قهرمان پرور است و رشادت‌های این استان را باید در تاریخ دید. دشمن بعثی به طور ناجوانمردانه استان ایلام را مورد تهاجم قرار می‌داد و مناطق مختلف این استان را بمباران می‌کرد، اما مردم، این استان را ترک نکردند و در زیر درختان بلوط زندگی کردند و در استان ماندند و جوانان ما باید بیایند و از استان ایلام درس رشادت و مردانگی را یاد بگیرند و بدانند که می‌شود با همه سختی‌ها ماند و استان را حفظ کرد.

عین اللهی اعلام کرد:آن موقع‌ها در دوران دفاع مقدس به دلیل عدم وجود امکانات، متأسفانه آنطور که باید شجاعت‌ها و رشادت‌های مردم این استان منعکس نشده و الان که این امکان وجود دارد، رسانه‌ها باید وارد عمل شوند و خاطرات دوران دفاع مقدس را مکتوب و مستندسازی کنند و در قالب آنان نشان دهند که مردم این استان چقدر شجاع و شهیدپرور هستند.

او گفت:ما هم وظیفه داریم که از همه نظر به این استان رسیدگی کنیم و ان‌شاء‌الله بتوانیم آن چیزی که لایق این مردمان است را محقق کنیم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.