بیش از ۱۰۰۰ دستگاه تبلت بین دانش آموزان نیازمند هرمزگانی توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،جلیل تراهی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان گفت: ۱۰۰۰ دستگاه تبلت در قالب پویش نذر امام سجاد (ع) تهیه شده است که سوم مهرماه همزمان با آغاز بازگشایی مدرسه‌ها بین دانش آموزان نیازمند تحت حمایت این نهاد توزیع می‌شود.

 تراهی  افزود: هدف گذاری کمیته امداد برای تهیه پنج هزار دستگاه تبلت دانش آموزی است که به تدریج و به صورت مرحله‌ای با کمک خیران و بنگاه‌های اقتصادی استان تهیه و در اختیار این قشر قرار می‌گیرد.

او گفت: در مجموع ۴۳ هزار دانش آموز نیازمند تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان است که طبق نیازسنجی صورت گرفته بیش از پنج هزار نفر نیاز به گوشی هوشمند دارند.

تراهی گفت: نیروی‌های این نهاد در سراسر استان را تکلیف کرده ایم که با آموزش و پرورش در زمینه تامین نیاز‌های تحصیلی و معیشتی دانش آموزان تحت حمایت و نیازمندان تعامل و همکاری کنند تا دانش آموزی به لحاظ فقر و تنگدستی از تحصیل جانماند.

او افزود: افراد خیر و نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را جهت کمک به تامین تبلت به کد دستوری #۱*۰۷۶۸۸۷۷ و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۲۲۲ به کمیته امداد واریز کنند و همچنین به صورت غیرنقدی به مرکز‌های نیکوکاری و دفتر‌های کمیته امداد شهرستان‌های استان تحویل دهند.
انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.