رییس مجلس شورای اسلامی گفت: اداره‌های ما باید در خدمت مردم باشند و برای حل مشکلات کاغذ بازی باید از اداره‌ها حذف شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی در یادواره سرداران، فرماندهان و ۵۵۰ شهید صومعه سرا و ۲۳ شهید مدافع حرم گیلان که زنده از شبکه استانی باران پخش می‌شود، گفت: مسئولان و ادارات ما باید در خدمت مردم باشند. 

او افزود: مشکلات گیلان پشت سرسبزی آن پنهان شده و بخشی از این مشکلات به دلیل باور کم و متزلزل مدیران است.

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: امکانات مادی و اقتصادی ما در کشور بسیار بالاست و می‌توان با استفاده از آن‌ها همه مشکلات کشور را بر طرف کرد.

محمدباقر قالیباف با بیان اینکه در زمینه نظامی جزو ۱۰ کشور برتر دنیا هستیم، افزود: در زمان جنگ کشور ما دست خالی بود، ولی با همراهی و حضور مردم و جوانان کشور و حرکت در مسیر الهی توانستیم بر دشمن پیروز شویم و امروز هم باید با همراهی مردم مشکلات کشور را حل کنیم.

او با بیان اینکه انسجام در کشور به برکت دوران دفاع مقدس است، گفت: کشور‌های محتلف فکرش را نمی‌کردند ما پیروز شویم در حالیکه جوانان ما اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور به دشمن واگذار شود.

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دفاع از کشور همچنان باقی است، افزود: باید با همراهی و همدلی این مجاهدت‌ها همچنان ادامه یابد و پیروی از سنت‌های الهی مسیر را ادامه دهیم تا مشکلات اقتصادی - اجتماعی و سیاسی جامعه رفع شود.

قالیباف با اشاره به اینکه برخی تصور می‌کنند مشکلات جامعه قابل حل نیست، گفت: در یک برنامه ۵ ساله باید با برنامه ریزی درست ثبات اقتصادی به کشور ما برگردد.

او با قدردانی از حضر مردم در شرایط سخت کرونایی افزود: این حضور نشانگر پایبندی مردم به نظام و انقلاب و دنبال روی از فرهنگ شهدا و امام شهدا ست.

رییس مجلس شورای اسلامی از بارگذاری لایحه رتبه بندی معلمان در سامانه مجلس خبر داد و گفت: این لایحه تا ۱۰ روز آینده به صحن علنی مجلس می‌آید.

قالیباف افزود: ما نمایندگان و منتخبان مردم هستیم باید کار ما و داد ما برای مردم باشد و به این امر متعهدیم و آن را با جدیت دنبال می‌کنیم.

او گفت: هر ۳ قوه برای حل مشکلات مردم در حال حرکت هستند.

رییس مجلس شورای اسلامی به طرح شفافیت مجلس هم اشاره کرد و افزود: تا ۲ یا ۳ هفته آینده طرح شفاف سازی در مجلس بررسی می‌شود.

قالیباف در پایان از مردم خواست در میدان باشند و با همراهی مسئولان  در عرصه‌های اقتصادی - کارآفرینی - تولید ثروت و اشتغال تلاش کنند.

او با اشاره به اینکه اولویت اول و آخر ما مردم و ایجاد رفاه برای مردم است، تصریح کرد: کشور باید بر اساس شایسته سالاری اداره شود نه تبعیض تا بتوانیم از همه ظرفیت‌ها به درستی استفاده کنیم.

 

انتهای پیام/م.‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۰۳ مهر ۱۴۰۰
تنها لطف و کاری که دولت و اداره ها میتونن در حق مردم انجام بدن کاهش کارمندان و حقوق بگیرانه.ایران کلا باید با دومیلیون کارمند اداره بشه نه ۹ میلیون نفر.چه خبره.هرجا میری ۳ نفر ابدارچی و ۴ نفر حراست و ۸۰ نفر کارمند.درحالی که کل کار اینارو ۵ نفر انجام میده توروخدا تو این وضع گرانی و تحریم خرج رو گردن بیت المال نذارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۶ ۰۳ مهر ۱۴۰۰
مشکلات طرح رتبه بندی :
پیش بینی بار مالی! اجرا نشدن 80 درصد هیات علمی دانشگاه!! شرایط ارتقا در 5 سال!! حداقل سال برای معلم سرآمد و استاد معلم! حذف همترازی با استادیار دانشگاه و بالاتر! افزایش 25 تا 5 درصد!!! و سایر موارد. مجلس و دولت بداند این طرح مورد انتظار فرهنگیان نیست و قطعا مشکلات را حل نخواهد کرد! این طرح باید اصلاح و درست اجرا شود همان طور که رئیس جمهور وعده داد مشکل فرهنگیان برای همیشه حل شود! با این طرح راه به جایی نخواهیم برد و انگار 50 درصد فوق العاده ویژه اجرا میشه!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
جناب آقای منادی قرار بود شما مربی و استادیار و بالاتر در نظر بگیرید نه اینکه مربی و آموزشیار مربی!! با این کار یعنی کاهش مبلغ رتبه بندی!! ور از طرفی نوشتید منوط به پیش بینی بار مالی 1401!!این که شد مثل کاری که 98 و 99 انجام شد!! باز هم رتبه بندی را درست اجرا نخواهید کرد و مشکل معلمان پابرجاست و فقط مبلغ کمی اضافه میشه!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
اگر شما طرح شفافیت رو تصویب کردید من اسممو عوض میکنم
جمع کنین بابا دو ساله میخواین شفافیت تصویب کنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
اگه توی دلت نیست که قانون شفافیت اجرا بشه همین الآن بگو، دیگه چرا هی کشش میدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
به نام خداوند متعال
اگر رتبه بندی معلمان تصویب شود از31شهریور اجرا می شود اما مدت زیادی می گفتند از فروردین1400 اجرا می شود این باعث می شود 6ماه حقوق تمام معلمان و حق معلمانی که به هر دلیلی در این 6ماه بازنشسته شده اند ضایع شود. نمایندگان محترم مجلس زمان اجرای رتبه بندی را از فروردین1400قرار دهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
حاجی این چه حرفیه ما مردم باید در خدمت ادارات باشیم ادارات گناه دارن نه ادارات در خدمت ما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
شفافیت از بقیه طرح ها پایه ای و مهمتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۸ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
چرا آزمون استخدامی فراگیر نهم خبری ازش نشد؟
Iran (Islamic Republic of)
Mohammad
۰۷:۳۲ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
در عمل برادری خود را با معلمان ثابت کنید، حرف معلمان فقط اجرای عدالت است و بس و می گویند همسان سازی کنید، پول اضافه طلب نمی کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
نظام هماهنگ پرداخت معلم و غیر معلم نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
ما معلمان جوان خواهشمندیم ابتدا حقوق مکفی بالای خط_فقر ۱۲میلیونی و تامین معیشت همه معلمان را طبق سند تحول، در دستور کار قرار دهید تا شرایط تخصیص رتبه ها مطابق ۸۰ درصد هیئت علمی در سال های آتی فراهم گردد.
معلم_جوان_معیشت_ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
فقط معلمان!!!!!؟؟؟؟

معلمان همین حالا هم از خیلی از ادارات بهترند

فقط نظام هماهنگ پرداخت و عدالت در پرداخت ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
به کارگران برسید که دارن با بدبختی زندگی میکنند . معلم ها که فقط کار نکرده مزد میخوان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۶ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
لطفا کار کردن را تعریف کنید، بعد نظر بدهید که "معلم ها کار نمی کنند!"
کاش فقط 10 دقیقه معلم می شدید، بعد این نظرها را می دادید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۳ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
شما عزیزم حقتو فقط در جیب معلم نبین !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۰۳ مهر ۱۴۰۰
من دبیر ریاضی بودم ولی چون آقای وزیر می گفت رسمی نمی کنیم آزمون استخدام شرکت کردم و الان جای دیگر شاغلم
معلمی به نظر من تفریح است تا کار چرا؟؟؟ چون که اگر به تدریس و یادگیری دانش آموزان علاقه داشته باشی از کار معلمی لذت بخش تر نیست
بعد کل سال تحصیلی یک معلم چند روز در مدرسه هست ؟؟؟!!!
اگر مانند بقیه ادارات 48 ساعته در نظر بگیریم آنها حداکثر چهار ماه سر کارند و بقیه در تعطیلات

به نظر کار معلمی هم انقد سخت نیست اگر در اداره من کار می کردند متوجه می شدند برخی از کارمندان مانند
عصر حجر استثمار می شوند هرچند که حکمشان به اندازه فرهنگیان نیز نمی باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
رتبه‌بندی فرهنگیان یک دروغ بزرگ و ابزاری جهت جمع‌آوری رای در زمان انتخابات
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۲۲:۳۸ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
اگه زحمتی نیست مجلس مثلا انقلابی،یه فکری هم در مورد مربیان بدبخت سازمان اموزش فنی وحرفه ای اگه وقت کردین بکنین، مردیم از حقوق پایین این سازمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
اقای قالیباف خیلی از بازنشستگان هنوز قانون متناسب سازی برای انها اجراء نشده این خلاف قانون است اگر راست می گوید چرا بازنشستگان کد ۲۳ صندوق نفت را چرا پی گیری نمی کنید این یعنی بی عدالتی ودلبخواهی لطفاً پی گیری نماید چرا با حکم قانونی وبودجه مستقل صندوق نفت چرا تا این لحظه اجراء وپرداخت نشده بار مالی هم برای شما ندارد وهمه زیر خط فقر حقوق دریافتی دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
فقط بفکر معلمها هستید که تو این ۲سال یک ساعت هم کار مفید انجام ندادند بازنشستگان تامین اجتماعی میدانید چقدر حقوق می گیرند میدانید خیلی از صندوقها هنوز متناسب سازی حقوق که قانون شده هنوز به بارنشیتگان خود پرداخت نکردن این رسم مجلس نیست یاوهمه یا هیچ کس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
عارفان علـم عاشـق می شوند بهـترین مردم معلـم می شـوند عشق با دانش متمم می شود هر که عاشق شد معلم می شود 

هر کس هر چه گفت اهمیت ندهید اگر عاشق هستید عاشقی کنید!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
بله فقط عاشقی کنید اینقدر طماع نباشید و چیزی که به هیچ وجه حق تون نیست نخواین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
طرح شفافیت آرای نمایندگان بررسی می‌شود؟
نمایندگانی که در حال حاضر در مجلسند مدعی تصویب این طرح در دوران نامزدی خود بودند. اما پس از راهیابی به مجلس با اما و اگرهایی آنرا به صلاحدید خود ندانستند.
شاید دوباره از این ترفند برای کسب آراء استفاده شود.
Iran (Islamic Republic of)
اصغری گنکرلویی عیسی
۲۱:۵۱ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
سلام

اگر معلم به تو درس نداده بود حالا نمی توانستی بنویسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
همین شماها درسش دادین که الان نمیتونه درست صحبت کنه
Iran (Islamic Republic of)
امیر علی
۲۱:۵۱ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
اینها هم هر چند وقت یکبار تیتر افزایش حقوق معلم ها را می‌زنند اما در عمل یا اتفاقی نمی افتد یا مبلغ بسیار ناچیزی افزایش اعمال می شود میانگین دریافتی معلمان ۴ میلیون و ۳۰۰ است ، فقط دهان مردم را رو ی معلم ها باز می کنند ، واقعا کدام سازمان افزایش حقوق کارمندانش را رسانه ایی می‌کند. مردم عزیز و حسود خیلی حرص نخورید اگه همه این خبر ها به واقعیت می‌رسید حقوق معلم ها می بایست بالای ۵۰ میلیون تومان باشد .اگر ۲۰ درصد هم به عنوان رتبه بندی افزایش دهند باز هم حقوق معلم ها زیر خط فلاکت و بیچارگی است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
دوست عزیز مردم حسود نیستن ولی همه شون با معلمان در ارتباط هستن و از هر جهت میبینن که صلاحیت افزایش حقوق رو نداریدفچه از لحاظ علمی چه اخلاقی و چه هوشی و رفتار اجتماعی میبینن شمارو وگرنه مردم حسود نیستن همونطوری که برای درآمد بالای یه پزشک متخصص حسادت نمیکنن چون میبینن طرف برای رسیدن به پزشکی چقدر زحمت کشیده چقدر سختی کشیده درس شبانه روزی کار شبانه روزی،ولی از یه طرف عده ای رومیبینن که با رتبه هاید متوسط به پایین میرن معلم میشن با کلی حقوق و مزایا و با حداقل کارآیی بعد میان ادعای حقوق برابر با یه استاد دانشگاه رو دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
آقای رییس مجلس لطفا ادارات کار مردم را که بابتش حقوق میگرن انجام بدهند خدمت از ماست شرمنده نکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
شما پدر ما معلم ها رو دراوردین برادر بزرگوار هروقت تونستی کاری بکنن و اثرش رو داخل فیش حقوقی من معلم ببینم اونوقت بگو مردم فکر میکنن چه خبره
فامیل ما برای وام ضامن میخواست فیش حقوقی و کپی کارت ملی شناسنامه دادم بهش تعجب کرد گفت تو با 13 سال سابقه ارشد 6 میلیون دریافتی داری گفتم اینم تازه با سرگروهی هستش بقیه کمتره
بابا ملت فکر میکنن ما چقدر میگیریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
ابرو برای معلمان نگذاشتید با 200 تومان بریم کره مریخ!! همچون مانور میرید که انگار کل بودجه به ما دادید و مردم به جون ما می‌دانید! اینا به خاطر تبلیغات اول مهر و به خاطر سکوت اعتراض هاست و لا غیر همه هوشیار باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۷ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
توروخدا فکر گرونی و تورم باشید سه بار تخم مرغ گرفتم توی یکماه با ۳ قیمت مختلف.۳۵ و ۴۲ و ۵۵.گفتیم دولت عوض میشه بهتر میشه بدتر شد.فقط خدا کنه زودتر بمیزیم بریم راحت شیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
بی پول هستیم
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۹:۰۶ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
سلام‌آموزشوپرورش‌فقط‌معلم‌ندارد‌درکنارمعلم‌بابا‌مدرسه‌یاهمان‌سرایدارهم‌دارد‌درکنارش‌خدمتکارهم‌دارد‌ونیروهای‌که‌دراداره‌های‌آموزش‌وپرورش‌هم‌است‌خواهشا‌به‌تمام‌نیروهای‌این‌وزارت‌خانه‌یکسان نگاه‌کنید همان‌جورحقون‌معلمین‌راافزایش می‌دهید‌حقوق‌دیگرنیروهاراافزایش‌دهید‌باتشکر‌سرمست‌یک‌همکار‌فرهنگی
Iran (Islamic Republic of)
خودم
۱۸:۴۲ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
باز گفت باید . پس کی باید این کارها را انجام دهد ؟؟؟!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۰ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
امیدوارم کسانی که درعمل قصدخدمت به مردم را دارند سربلند وپیروز باشند وکسانی که شعار می دهند وقصد سرگرم کردن وایجاد تفرقه بین مردم را دارند به راه راست هدایت شوند اگر همه خودرا مانند خواهر وبرادر همدیگر بدانیم باهم مهربان خواهیم بود وکسی قصدبرتری بردیگری را نخواهد داشت هرکسی ندای کمک خواهی سر دهد خودرادرآغوش مهربانی سایرین بیابد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
یه فکری بحال مسکن ملیها بکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۲ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
بله باید در خدمت مردم باشند ولی چه مردمی ، مردم با فرهنگ و با شخصیت ولی من به عنوان یک کارمند مشاهده کرده ام خیلی از مردم ما شایستگی و فرهنگ تکریم شدن را ندارند که البته این تقصیر رسانه ها هست که همیشه بجای انتقاد به جا از عملکرد و رفتارشان فقط تعریف و تمجید می کنند ، نمونه اش مسابقات ورزشی همیشه یادم هست که گفته میشود ما بهترین تماشا وی را داریم در صورتیکه اینطور نیست ، بهترین تماشاچی مربوط به انگلیس است که فاصله تماشاچی تا زمین مسابقه یک متر است ولی یک پوست تخمه وار زمین نمیشود ، حالا ایران فاصله تماشاچی تا زمین 30 متر است ولی بازیکن و داور امنیت ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
معلمان که دو سال تو خونه خوابند و وظیفه اموزش به عهده خوده والدینه چرا این همه روی طرح رتبه بندی معلمان مانور میدید من خودم از سر کار میومدم با فرزندم درساشو کار میکردم معلمشون فقط درس رو کپی میکرد تو گروه تمام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
سرزمینی که دید مردمش نسبت به معلمی این باشه
نباید کمتر از این درگیر مشکلات باسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
دوست عزیز! معلمها به قول شما دوسال هست که در خوابند، شما که کلا سر کار در خواب هستید چی؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
به تو که حضوری درس دادند این شدی قدر نشناس واقعا سر و کله زدن با آدم های بی جنبه ای مثل تو هنری است که معلمان تو داشته اند خدا به دادشان برسه اونهایی که به تو درس دادند اونم حضوری ولی یاد نگرفتی حیف گچ و تخته ای که حروم تو شد ناسپاس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
استاد
خب نفرستش مدرسه


البته اگه خودت از سواد لازم برای تدریس برخوردار باشی
Iran (Islamic Republic of)
قاسم
۱۹:۳۰ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
حرف منطقی بزنید لطفا. کرونا رو که معلمان به وجود نیاوردن. افت تحصیلی که الان اتفاق افتاده ناشی از عدم حضور دانش آموزان در کلاس درس هست. معلمان در آموزش آنلاین هم کم نگذاشتند.
Germany
ناشناس
۲۰:۱۵ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
قدر معلما رو الان فهمیدی پس!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
شما بفرمایید حقوق یک معلم چقدر باید باشه که زندگیش بچرخه
من ارشد مهندسی 3سال معلم 4200 متاهل حقوقم هستش
اونم تو شهر دیگه با کلی هزینه رفت و امد
خوب من 1500 اجاره میدم تا پایان سال باید 20 تا 30 میلیون پس انداز کنم بزارم رو پول پیش میانگین ماهانه میشه 2000 ماهی 700 هزینه استهلاک ماشین من میشه برای یه ساعت رفت یک ساعت برگشت
جمعا میشه 2000+1500+700=4200
یعنی هیچی برام نمیمونه
خوب من برای خرج خودم و خونه و درمان وپوشاک و... مجبورم شغل دوم داشته باشم شغل دوم هم داشته باشم دیگه وقت اینکه
اطلس تحصیلی
محتوای اموزشی
طرح درس
و بشینم روانشناسی اموزش و روش تدیس بخونم
رو ندارم
اینطوری فکر کنم معامله خوبیه
پسر شما با اون دانش اموزی رقابت میکنه که با یه دبیر حرفه ای با حقوق حرفه ای درس میخونه
نه الان در طول زمان هیچ وقت به معلم حقوق حرفه ای داده نشده تا انتظار کار حرفه ای داشته باشن
به من با مدرک کارشناسی ارشد 4200 حقوق میدن دیگه انتظار معجزه نداشته باشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۵ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
انصافا یعنی داخل همین کرونا اون معلم دانش اموزت هیچ کمکی بهتون برای تدریس نکردن
بعدش خوب برادر معلم چکار کنه شما اولیا بگین دانش اموز ها رو میفرستین سر کلاس والله منم راحت ترم
بعد معلم قسط نداره اجاره نداره خرج مداره زن نداره بچه نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
هم معلمان و هم کارگران، کارمندان، بی کاران، کشاورزان، تولید کنندگان و همه و همه فرزندان ایران با این همه منابع خدادادی حق داشتن یک زندگی قابل قبول را دارند!!! باید به همه اقشار فکر شود،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
خوب عزیزم شما برو معلم بشو وتو خونه بخواب کارم که بلدی اخه خودت به فرزندت درس میدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
امیدوارم در محضرالهی هم حرفی برای گفتن داشته باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
هنوز هیچی به معلمان نچسبیده.الان که با بچه ت کار کردی بهتر متوجه سنگینی کار معلم میشوی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
خوب شد که وظایف والدین برای درس بچه ها روشن شد ، چون این ها وظیفه ی معلم نیست . دو روز نتونستید فشاری که روی معلم ها هست رو در خانه تحمل کنید !