مقدمات آزادی ۶۱ زندانی از ندامتگاه‌های کرج طی بازدید رئیس کل دادگستری البرز فراهم شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، رئیس کل دادگستری استان البرز و دادستان عمومی و انقلاب کرج امروز با حضور جداگانه در دو ندامتگاه استان به همراهی ۶۰ نفر از قضات دادسرا و محاکم به گفتگو با زندانیان پرداخته و مشکلات آن‌ها را مورد بررسی قرار دادند.

فاضلی هریکندی، رئیس کل دادگستری البرز درحاشیه بازدید از ندامتگاه های کرج، گفت: در دیدار امروز مسئولان قضایی استان از دو ندامتگاه، مشکلات ۱۰۰۰ زندانی بررسی شد و علاوه بر آزادی ۱۱ زندانی در این بازدید، حدود ۵۰ نفر دیگر با استفاده از شرایط نهاد‌های ارفاقی در روز‌های آتی امکان آزادی خواهند داشت.

او در تشریح جزئیات این دیدار با اشاره به سیاست‌های قوه قضاییه و مقررات قانونی مربوطه مبنی بر پیگیری امور زندانیان، افزود: بر این اساس قضات ناظر زندان به صورت دائم در زندان‌ها حضور دارند و پیگیر مسائل و مشکلات قضایی زندانیان هستند.

فاضلی هریکندی گفت: در این دیدار امروز با زندانیان ندامتگاه های کرج، ۶۰ تن از قضات دادسرای کرج و قضات دادگاه و دادسرای ساوجبلاغ و تعدادی از مدیران حضور داشتند و عمدتا پیگیر مشکلات زندانیان این دو حوزه قضایی بودیم.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.