فرماندار اندیمشک گفت: واکسیناسیون خانه به خانه به زودی در این شهرستان آغاز می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جهانگیری فرماندار اندیمشک گفت:  تا کنون ۶۰ درصد جمعیت هدف شهرستان در مقابل کرونا واکسینه شده اند که این امر سبب کاهش موارد بستری و مرگ و میر کرونا در اندیمشک شده است و واکسیناسیون خانه به خانه به زودی آغاز می‌شود.

او با بیان اینکه  این اقدام در جهت تسریع در روند واکسینه کردن تمام جمعیت هدف شهرستان در مقابل ویروس کرونا است، افزود: دستور کار جلسه فوق‌العاده امروز شورای اداری دو موضوع اربعین و واکسیناسیون گرو‌های سنی هدف در شهرستان اندیمشک است.

جهانگیری بیان داشت: هیچ کمبودی از لحاظ واکسن کرونا در اندیمشک وجود ندارد و شهروندان اندیمشک که تا کنون نسبت به واکسینه کردن خود اقدام نکرده اند می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های ثابت و سیار خودروی نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند

فرماندار اندیمشک گفت: مردم داری و مردمی بودن سر لوحه کار مدیران باشد ارائه خدمات مطلوب به مردم یک امر مهم است و با توجه به بازگشت زائران از مرز مهران باید شرایط مهیا شود تا در موقع برگشت مواکب در شهرستان اندیمشک از رائران پذیرایی کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: به مناسبت اربعین حسینی از امشب به مدت ۱۰شب مراسم عزاداری و مرثیه سرایی ساعت ۲۲ با حضور اقشار مختلف مردم با رعایت نکات بهداشتی در محل یادمان شهدای گمنام اندیمشک برگزار می‌گردد

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.