رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری دعانویسی که با ترفند بخت گشایی از دختران جوان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش خبرنگار  حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه سعید دالوند رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: ۲ خانم جوان برای دستگیری کلاهبرداری حرفه‌ای به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه و اظهار کردند، در سال ۹۷ با خانمی به اسم ساناز که مدعی داشتن قدرت‌های ماورایی و بخت گشایی است آشنا شدیم و در این مدت ۳ سال به دفعات مختلف مبالغی هنگفتی از آنان دریافت کرده است.

وی با بیان اینکه متهم به دفعات مختلف در مجموع ۲ میلیارد تومان از شاکیان دریافت کرده بود، گفت: در چندین عملیات پلیسی، هویت واقعی متهم شناسایی و مشخص شد متهم قبل از شکایت شاکیان، مخفیگاه خود را تغییر داده است.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه با تلاش کاراگاهان هویت واقعی متهم شناسایی و در یک عملیات پلیسی متهم در مخفیگاه جدیدش در محدوده نیاوران دستگیر شد، تصریح کرد: این شیاد دعانویس، با دستور قضائی روانه زندان شد و کشف سایر جرائم احتمالی در دستور کار پلیس قرار دارد.


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار