مدیر آموزش و پرورش آبادان از کسب بیش از مقام ۷۰ کشوری و ۱۳۵ مقام استانی توسط دانش آموزان و فرهنگیان این شهرستان در جشنواره‌های مختلف خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، حبیب الله رمضانی مدیر آموزش و پرورش آبادان در نشست خبری با اصحاب رسانه، گفت: در سال تحصیلی گذشته دانش آموزان آبادانی موفق شدند در به کسب ۴۶ مقام در بخش پژوهش، ۳۳ در مسابقات قرآنی، ۵۳ مقام در مسابقات علمی ، ۲۰ عنوان نیز در مسابقات فنگی سلامت شدند، فرهنگیان آبادانی نیز ۱۰۲ رتبه در جشنواره های مختلف آموزشی و فرهنگی را از آن خود ساختند.

او در ادامه به تشریح جزئیات این مقام آوری ها پرداخت و گفت: از میان ۴۶ دانش آموز آبادانی افتخار آفرین در بخش پژوهش در مرحله کشوری ۳۷ نفر مقام کسب کردند، چهار نفر موفق به کسب رتبه عالی و دیپلم افتخار و پنج نفر نیز از منتخبین مرحله اول کشوری بودند.
رمضانی همچنین از کسب ۴۳ عنوان علمی در مقطع متوسطه و ۱۰ عنوان در مقطع ابتدایی خبر داد و بیان کرد: دانش آموزان آبادانی مقطع متوسطه در مسابقات علمی در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰، چهار مقام کشوری، ۱۶ مقام استانی و ۲۳ عنوان برتر کنکور و در مجموع ۴۳ عنوان کسب کردند.

او ادامه داد: دانش آموزان آبادانی مقطع ابتدایی نیز در سال گذشته حائز ۱۰ عنوان علمی استانی شدند.

مدیر آموزش و پرورش آبادان با بیان اينکه دانش آموزان آبادانی همچنین در مسابقات قرآن و عترت در سال تحصیلی گذشته ۳۳ عنوان کسب کردند، افزود: هفت نفر مقام کشوری و ۲۶ نفر استانی را به دست آوردند.

او کسب ۲۰ عنوان برتر توسط دانش آموزان مقام آور آبادانی در مسابقات فرهنگی هنری و بهداشت و سلامت در سال تحصیلی گذشته ۲۰ را نیز یاد آورد شود و از کسب چهار مقام کشوری و ۱۶ مقام دیگر استانی در این رویدادها خبر داد.

رمضانی در ادامه به کسب ۱۰۲ مقام توسط فرهنگیان آبادان در جشنواره های مختلف آموزشی و فرهنگی اشاره کرد و گفت: فرهنگیان آبادانی در مقاطع استانی و کشوری حائز رتبه هایی شده اند که ۱۳ نفر مقام آوران بودند و شمار مقام آوران استانی نیز ۷۷ نفر بود ۱۲ نفر از پژوهشگران فرهنگی آبادان حائز مقام شدند.

بنا به گفته مدیر آموزش و پروش شهرستان آبادان، این شهرستان با ۶۰ هزار دانش آموز به لحاظ جمعیتی رتبه سوم استان خوزستان را داراست و ۳ هزار و ۸۹ نفر در کادر آموزشی و اداری در بخش دولتی و حدود ۵۰۰ نفر نیز در بخش خصوصی زیر مجموعه آموزش و پرورش آبادان فعالیت دارند.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.