موکب حضرت علی‌اصغر (ع) اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه مازندران امسال پس از یک دوره وقفه، در شهر مقدس سامرا برپا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: موکب حضرت علی‌اصغر (ع) اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران با توجه به بهبودی شرایط کرونایی و صدور مجوز‌های لازم امسال پس از یک دوره وقفه، در شهر مقدس سامرا برپا می‌شود.

او افزود: اوقاف و امور خیریه مازندران قبل از شیوع ویروس کرونا طی ۳ سال اقدام به برپایی موکب در اربعین حسینی کرده بود که این توفیق پس از شیوع ویروس کرونا از مجموعه این اداره کل سلب شده بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اعزام تعداد محدودی از عوامل اجرایی به موکب اوقاف مازندران در سامرا، گفت: خادمین موکب اوقاف مازندران امروز به شهر مقدس سامرا اعزام می‌شوند.

حیدری افزود: تمامی لوازم مورد نیاز در شهر مقدس سامرا با توجه ممنوعیت اعزام کالا به کشور عراق، خریداری و به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران افزود:  مواکب مختلف در استان در کنار برپایی موکب در شهر مقدس سامرا، برای جاماندگان اربعین برپا شده است که از روز آینده فعالیت خود را آغاز می‌کنند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.