استاندار بوشهر با تبریک به استاندار جدید این استان، گفت: در هفته دفاع مقدس یکی از شایستگان دوران جنگ تحمیلی در جایگاه مدیریتی استان قرار گرفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر امروز در مراسم غبارروبی و گل افشانی گلزار شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس با تبریک انتخاب استاندار جدید، بیان کرد: به مردم بوشهر و همه ایثارگران این استان به دلیل این انتخاب تبریک می‌گویم و این را به فال نیک می‌گیرم که در هفته دفاع مقدس یکی از فرزندان و شایستگان دوران جنگ تحمیلی در جایگاه مدیریتی استان قرار گرفت.

او افزود: عیبی که در جناح‌های سیاسی چپ و راست وجود دارد این است که هرکدام دوست ندارند دیگری به نتیجه برسد، اما من به عنوان فرزند نظام دوست دارم که نظام موفق شود و استاندار آینده که از ایثارگران این استان است، موفق باشد.

گراوند عنوان کرد: در این مدت هیچ‌گاه نه برای پُست و نه برای ماندن تلاش نکردم، و قرار گرفتن در این جایگاه و خدمت رسانی به مردم در این مدت نیز همه کار خدا بوده است.

او ادامه داد: هرگونه کوتاهی من نسبت به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران را بر من ببخشایید؛ در این مدت هرآنچه در توانم بود برای سربلندی استان به کار گرفتم و هر سفر در این مدت داشتم همه برای خدمت به مردم بود.


بیشتر بخوانید


استاندار بوشهر افزود: اعتقادم براین است که اگر می‌خواهیم روح امام و شهدا را شاد کنیم باید تلاش کنیم که مشکلات جامعه برطرف شود و مردم نسبت به این نظام و دولت‌هایی که می‌آیند و می‌روند خوش بین باشند زیرا دولت‌ها مستاجر هستند و هر آغازی پایانی دارد، اما آن چیزی که باید بماند سربلندی جمهوری اسلامی است و رضایت شهدا است.

گراوند تاکید کرد: در این مدت همواره تلاشم این بوده است که در سایه آرامش همه گروه‌ها، جناح‌ها، بزرگان و اعضای شورای تامین مسیر توسعه استان را هموار کنم و با دست خالی و در شرایط جنگ اقتصادی کار‌های مهمی در استان انجام شد که مردم استان شاهد خواهند بود.

دیروز در جلسه هیات دولت احمد محمدی‌زاده به عنوان استاندار بوشهر تعیین شد.

او پیش از این به عنوان فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوشهر، معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی سپاه پاسداران و دستیار و مشاور عالی وزیر نفت در دولت دهم فعالیت داشته است.

محمدی‌زاده پس از انتخاب به عنوان استاندار بوشهر در پیامی به مردم نوشت: امیدوارم در فصل جدید از حیات استان بوشهر بتوانیم نسبت به رفع خستگی از چهره استان پر نعمتمان بکوشیم.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.