فرمانده تیپ انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: اکنون در جبهه دفاع مقدس فرهنگی و اقتصادی در برابر دشمنان قرار داریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سردار بهاریان فرمانده تیپ انصارالحسین (ع) استان همدان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: ۸ سال دفاع مقدس، مجموعه تاریخی و تجربی برای ملت ایران بود که همه باید از آن بهره‌مند شوند.

او افزود: در این دوران ما بدون حمایت شرق و غرب و با دست خالی، اما با اراده و ایمان و ثبات قدم توانستیم در برابر نظام استکبار جهانی با موفقیت بایستیم و آسیب‌پذیری دشمن را به دنیا نشان دهیم.

فرمانده تیپ انصارالحسین (ع) استان همدان ادامه داد: درس‌های دفاع مقدس مثل کتابی گرانبها برای همیشه به روی مردم ما و حتی مردم منطقه و جهان گشوده است و امروز ملت‌های آزاده با بهره‌گیری از این الگوی گرانقدر در برابر ظلم و تجاوز دشمنان می‌ایستند.

او ابراز داشت: مجاهدت و شهادت ده‌ها هزار نفر از جوانان پاک که خونشان را در راه دفاع از کشور نثار کردند در کشور و منطقه آثار و برکات مهم و بزرگی داشته و خواهد داشت.

سردار بهاریان با تبیین جایگاه مردم و لشگر انصارالحسین (ع) استان همدان در دوران دفاع مقدس بیان کرد: لشکر و فرماندهان و رزمندگان استان همدان در تمام عملیات‌ها و تصمیمات مهم و سرنوشت ساز دوران دفاع مقدس نقش محوری داشتند.

او گفت: بخشی از تاریخ و حماسه‌های رزمندگان استان به تصویر و نگارش کتاب‌ها رسیده، اما هنوز تا تبیین و ثبت جایگاه و نقش استان در دفاع مقدس فاصله زیادی داریم که لازم است با بهره‌مندی از پیشکسوتان و راویان دفاع مقدس این گنجینه را ثبت و ماندگار کنیم.

فرمانده تیپ انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به تداوم توطئه‌های دشمنان و لزوم ایستادگی و دفاع در برابر آن‌ها اظهار داشت: مردم و مسئولان در دوران جنگ به خوبی از حریم و عزت کشور محافظت کردند، اکنون نیز در جبهه دفاع مقدس فرهنگی و اقتصادی در برابر دشمنان قرار داریم.

او دولت را در خط مقدم دفاع از کشور در جنگ اقتصادی دانست و گفت: اکنون که دولت انقلابی شکل گرفته و بین قوای سه گانه هماهنگی وجود دارد دیگر هیچ عذری از مسئولان پذیرفته نیست و همه باید با جدیت و روحیه جهادی بدنبال حل مشکلات کشور و مردم باشند.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.