کرمی از برنامه ریزی برای بازگشت زوار اربعین در مرز مهران خبر داد و گفت: تمهیدات لازم در این ارتباط اندیشیده شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،احمد کرمی معاون عمرانی استانداری ایلام  گفت: مرز مهران بسته است و هیچ گونه ترددی در آن انجام نمی‌شود، فقط قرار است از این مرز برای بازگشت زوار استفاده شود.

او با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای بازگشت زوار در مرز مهران اندیشیده شده است، بیان کرد: تمامی زیرساخت‌های حمل و نقل و بهداشتی برای بازگشت زوار در این مرز فراهم است.

عودت بیش از ۳ هزار زائر از ایلام به استان‌های مبدأ

 سردار دلاور القاصی مهر ، فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: با توجه به تصمیمات کشوری، ورود زائران به مرز مهران ممنوع بوده و پلیس از ورود زوار گرامی به پایانه مرزی شهید قاسم سلیمانی شهرستان مهران ممانعت می‌کند.

او با بیان اینکه سلامت مردم برای پلیس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: ۸ ایستگاه کنترلی ثابت و سیار در محور‌های مواصلاتی مستقر شده و به هیچ عنوان اجازه تردد به زائران به سمت پایانه مرزی مهران داده نخواهد داشت.

او با بیان اینکه تاکنون ۳ هزار زائر حتی با داشتن ویزا به استان‌های مبدأ عودت داده شدند، اظهار کرد: در روز‌های گذشته افرادی بودند که بدون توجه به توصیه‌های پلیس و مسئولان کشور، به استان ایلام مراجعه کردند که از ورود آن‌ها به مرز مهران جلوگیری شده است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.