با هدف افزایش تولید و اشتغال سلول‌های احیا ۱۵۹ و ۱۶۰ بزرگ‌ترین ومدرن‌ترین کارخانه آلومینیوم کشور با تلاش متخصصان جوان شرکت مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، باحضور مدیرعامل شرکت مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب و با هدف افزایش تولید و اشتغال سلول‌های احیا ۱۵۹ و ۱۶۰ بزرگ‌ترین ومدرن‌ترین کارخانه آلومینیوم کشور با تلاش متخصصان جوان این مجتمع بزرگ صنعتی به بهره برداری رسید.

زحتمکش مدیرعامل شرکت مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب در حاشیه این بهره برداری گفت: در کم‌تر از یک ماه گذشته، ۹ سلول جدید احیاء و وارد مدار تولید در این مجتمع بزرگ صنعتی کشور شده است و تمام تلاش خود را برای افزایش تولید از طریق راه اندازی تمامی دیگ‌های موجود و رساندن تولید به میزان ۳۰۰هزارتن ظرفیت اسمی کارخانه تا پایان آذرماه به کار خواهیم گرفت.

او افزود: در ما‌های آینده آلومینیوم جنوب نقش و حضوری موثرتر در صنعت کشور خواهد داشت و انشاالله در این راستا خبر‌های بسیارخوبی از بزرگ‌ترین کارخانه آلومینیوم کشور اعلام خواهد شد.

زحمتکش تصریح کرد: قطعا مهندسان جوان و متخصص سالکو در روند رو به رشد مجموعه، مهم‌ترین و محوری‌ترین نقش را ایفاء میکنند و امیدواریم بتوانیم قدردان زحمات متخصصان باشیم.

مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب که در زمینی به مساحت ۲۰۰ هکتار در کیلومتر ۸ جاده لامرد – خنج و در منطقه ویژه اقتصادی انرژی بر لامرد احداث شده است بزرگترین مجتمع تولید آلومینیوم کشور است که نقش مهم و تأثیرگذاری در رشد و توسعه صنعتی جنوب استان فارس را به همراه دارد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار