متقاضیان وام ودیعه مسکن پس از ورود به سامانه ثبت نام در مرحله انتخاب بانک با مشکل مواجه می شوند.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  سامانه ثبت‌نام وام ودیعه مسکن از صبح امروز با مشکل درج شعبه بانکی مواجه شده و هم اکنون نیز زودتر از موعد از دسترس خارج شده و اجازه ثبت نام برای دریافت وام ودیعه را نمی دهد.

در حالی که ۱۵ شهریورماه در نخستین جلسه کارگروه اقتصادی کرونا به ریاست محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور، تمدید زمان ثبت‌نام وام ودیعه مسکن تا پایان آذر ماه به تصویب رسیده بود امروز وزیر راه و شهرسازی خبر از پایان یافتن مهلت ثبت نام  از ساعت ۲۴ امشب داد.

با این حال از صبح امروز متقاضیان این وام پس از ورود به سامانه با این مشکل مواجه هستند که امکان تعیین بانک و متعاقبا تعیین شعبه فراهم نیست و سیستم اختلالاتی داشته است.

سردرگمی متقاضیان وام ودیعه مسکن برای ثبت نام در سامانه

 

محمودزاده معاون وزیر راه و شهرسازی در این خصوص گفته بود: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مهلت ثبت‌نام برای متقاضیان وام ودیعه مسکن تا پایان شهریور ماه بوده، ما پیشنهاد تمدید مهلت ثبت‌نام برای متقاضیان را تا آذر ماه داده بودیم که هنوز به تصویب نرسیده است.

او ادامه داد: در صورتی‌ که این مصوبه به تصویب برسد، مجدداً سایت در دسترس قرار خواهد گرفت.

این مقام مسئول با بیان اینکه  در سایت تنها انتخاب محل بانک و شعبه برخی از بانک‌ها دچار مشکل شده که این مشکل هم از سمت بانک مرکزی بوده است، اظهار کرد: معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی درحال رایزنی برای رفع این مشکل است، اما متقاضیان می‌توانند همچنان در این سامانه ثبت‌نام کنند.

محمود زاده تاکید کرد: طی یکی دو روز آینده تمدید ثبت نام وام ودیعه مسکن تا آذر ماه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا بررسی خواهد شد و البته در این بین مستاجران نگران تمدید مهلت ثبت نام نباشند.

انتهای پیام/

برچسب ها: وام ودیعه ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۱:۲۷ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
بانکهاحرف شماراقبول نمیکننداصلا انگا مملکت مال پدر کارمندای بانکه یابودجه ازجیب شخصیشون میخان بدن باباسیستم بانکی مارااززندگی پشیمون کردبخدا میخام همه ی اعضای خانوادم بکشم بعدش،خودکشی کنم که ایقدرشرمنده ی بچهام نباشم هرشبی یک لیتر عرق شرم میریزم خدایا چه زندگی بودواسه مادرست کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
مسکن خیلی خیلی گرانه واقعا توتهران
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۹:۱۷ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
فاتحه خوندم ب این وام دادن تون اول مشخص کنین بانک رو بعدش دنبال وام دادن باشین.درحد افغانستان هم مدیریت ندارین؟
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۷:۳۲ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
من هر بانکی میگن ما ابلاغیه نداریم نمیدونم لیست برا بانک صادرات مرکزی سیرجان استان کرمان نیمده از این حرفا رفتم اداره راه وشهر سازی گفتن به ما مربوط نمیشه عصبانی شدم کم دق فرو دادم امدم خونه ببین تو چه وضعییتی هستیم که معتل وام بیست میلیونی شدم اونهم طوری سختگیری میکنن یه بانک سبه رفتم انگار میخوام از روحساب وام بگیرم میگه حسابت کار نکده تسهیلات دولت چه ربطی به کار کرد حساب دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
من از بانک پارسیان گرفتم خیلی هم راحت ،مدارک رو دادم بعد از ۲هفته واریز کردن برام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
ازدوماه پیش در استان لرستان ما که ثبت نام کرده بودیم تو انتخاب بانک کارمون گیر هیچ بانک برای ما بالا نمیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
با سلام لطفا میشه مشکل پایان خدمت هم درست کنید اخه ما که دانشجو هستیم و پایان خدمت نداریم چکار کنیم
آخرین اخبار