سومین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط در سیستان و بلوچستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حسین مدرس خیابانی  استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در نمایشگاه صنایع کوچک  تعدادی از واحد‌های تولیدی مستقر در استان حضور پیدا کرده اند که اولین وظیفه دستگاه‌های اجرایی در قبال این واحد‌های تولیدی خرید و یا اخذ خدمات از این واحد‌ها به شمار می‌رود.

حسین مدرس خیابانی " در آیین بهره برداری از نمایشگاه اظهار داشت: گام دوم احصا مشکلات واحد‌های تولیدی حاضر در نمایشگاه و تشکیل کارگروه‌های مرتبط با حضور دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای رفع مشکل‌های این واحد‌های تولیدی است.

وی افزود: استان سیستان و بلوچستان از بستر صادراتی خوبی بهره‌مند است که بایستی واحد‌های تولیدی با تولید محصولات صادرات گرا از این ظرفیت استفاده کرده و در دنیای رقابت بین الملل نیز حاضر شوند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت:  نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط واحد‌های تولیدی مستقر در استان از ۳۰ ام لغایت ۲ مهرماه در حال برگزاری است.

علیرضا راشکی" افزود: ۸۰ واحد در  نمایشگاه صنایع کوچک با اختصاص ۲۱۰۰ متر مربع حضور پیدا کرده اند.

وی افزود: واحد‌های شرکت کننده در رشته‌های صنایع شیمیایی، صنایع غذایی، صنایع نساجی، کانی‌های غیرفلزی و ساختمانی و واحد‌های پیمانکاری فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار