آموزش دانش آموزان ابتدایی چگونه است؟

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : امسال با توجه به شرایط کرونا برنامه‌های مختلفی برای آموزش دانش آموزان ابتدایی به صورت حضوری و مجازی در نظر گرفته شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ناهید فضلی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به وجود ۳۳ هزار دانش آموز کلاس اولی در استان کرمانشاه گفت : خط قرمز ما در آموزش و پرورش در درجه اول حفظ سلامت دانش آموزان و معلمان است که در این زمینه اقدامات متفاوتی در نظر گرفته شده است.

او گفت : امسال آغاز فعالیت‌های تحصیلی و تربیتی در کلاس اولی‌ها به صورت نمادین برگزار می‌شود که با رضایت اولیای دانش آموزان و شورای مدرسه دانش آموزان می‌توانند با حضور در حیاط مدرسه کتاب‌های خود را تحویل بگیرند و با معلمشان آشنا شوند.

معاون آموزش ابتدایی استان افزود: اگر والدین تمایل برای برگزاری حضوری کلاس‌ها داشته باشند، می‌توانند به شورای مدرسه اعلام کنند و شورای مدرسه نیز درخواست را به آموزش و پرورش استان می‌دهد و پس از آن با مجوز ستاد ملی کرونا، در پایه اول کلاس‌های حضوری با داشتن شرایطی برگزار می‌شود.

فضلی افزود: این کلاس‌ها باید در قالب گروه‌های ۵ یا ۶ نفره در زمان‌های کوتاه نیم ساعته و یک یا دو روز در هفته برگزار شود.

او ادامه داد: در پایه‌های دوم تا چهارم آموزش‌ها به صورت مجازی و در شبکه شاد برگزار می‌شود.

فضلی گفت: در کنار آموزش ها، بسته‌های قاصدک پاییزی برای پایه‌های اول تا ششم در نظر گرفته شده که به همه آن‌ها تحویل داده می‌شود و لینک این بسته‌ها نیز در پرتال آموزش و پرورش استان و در شبکه شاد قرار می‌گیرد.

معاون آموزش ابتدایی استان گفت: برای سال تحصیلی جدید معلمان در مهر ماه مروری بر درس‌های سال گذشته دارند و تا زمانیکه به این باور نرسند که دانش آموزان درس‌های سال گذشته را به طور کامل فرا گرفته اند، درس جدید را شروع نمی‌کنند.

او افزود: اولیا و دانش آموزان می‌توانند از برنامه‌های شبکه آموزش برای تقویت یادگیری دانش آموزان بهره‌مند شوند که هر روز صبح از ساعت ۱۰ تا ۱۳:۳۰ تمام دروس ابتدایی در این شبکه آموزش داده می‌شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.