استاندار کرمانشاه گفت : امروز کشور گرفتار بحران‌هایی مانند کرونا و تحریم‌های ظالمانه است و ترویج فرهنگ دفاع مقدس می‌تواند این تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : دفاع مقدس یک گنجینه بسیار ارزشمند و سرشار از خوبی‌ها است که با شهادت هزاران جوان این سرزمین به دست آمده است.

او با اشاره به تغییر مدیریت در سطح کشور و استان‌ها پس از استقرار دولت جدید، گفت : این تغییر مدیریت‌ها نباید خللی در خدمت به مردم ایجاد کند و مدیران و فرمانداران باید تا آخرین لحظه، کار‌ها را با جدیت و انگیزه کامل دنبال کنند.

استاندار کرمانشاه کرونا و خشکسالی را دو چالش جدی در شهرستان‌ها دانست و افزود: اگر مدیرکلی در مسیر حل مشکلات مردم در حوزه کمبود آب شرب اهمال کند حتما با او برخورد می‌کنیم.

او افزود: روستایی که آب شرب آن از طریق تانکر تامین می‌شود بی‌گمان ساکنین آن به فکر مهاجرت خواهد افتاد و این موضوع به توسعه کرمانشاه لطمه می‌زند.

بازوند با اشاره به شرایط دشوار استان در بحران کرونا، ادامه داد: اگر موضوع رعایت دستورالعمل ها و واکسیناسیون به خوبی انجام نشود کرمانشاه درگیر پیک ششم خواهد شد که بی‌گمان خسارت‌ها و هزینه‌های بسیاری را در پی خواهد داشت.

او با اشاره به رفتار غیرمسئولانه کسانی که از واکسیناسیون اجتناب می‌کنند، گفت: به زودی بسیاری از خدمات ضروری و روزمره تنها در قبال ارائه کارت واکسن، عرضه خواهد شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.