حسن روشن پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص شرایط این باشگاه توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن روشن پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد شرایط و حواشی این باشگاه گفت: ۸ سال است که استقلال بدبخت شده است. با اعتراض هواداران، قرار است تغییراتی در بدنه استقلال صورت بگیرد. ظاهرا قرار است مدیر عامل جدید به استقلال انتخاب شود. معتقدم باید انتخابی بکنند که به نفع هواداران باشد. باید قرارداد‌های مدیریتی طولانی مدتی بسته شود تا به مشکل نخوریم. در استقلال همه تصمیم می‌گیرند و این اصلا خوب نیست.

او در مورد اختلاف میان فرهاد مجیدی و مددی مدیر عامل سابق آبی پوشان اظهار کرد: من اصلا مددی را نمیشناسم و نمی‌دانم کیست. مجیدی هم در حد مجیدی دوران بازیگری اش میشناسم. این شرایط مربیگری نیست. نمی‌شود مربی تک و تنها تیم را اداره کند. مددی مقصر بوده و نباید مجیدی را به عنوان سرمربی انتخاب می‌کرد. وقتی انتخاب درست باشد، هیچ درگیری به وجود نمی‌آید. وقتی میان سرمربی و مدیر عامل درگیری باشد تیم هم به حاشیه خواهد رفت. استقلال واقعا تنها است. می‌خواهیم باشگاهمان مانند سابق باشد که همه در آن متحد و دوست بودند. هیچ جنجالی وجود نداشت و همه چیز قابل حل بود. پیراهن استقلال بی ارزش شده است. بعضی‌ها فقط پول برایشان هائز اهمیت است و اصلا فوتبال بازی نمی‌کنند.

او ادامه داد: بازیکن باید با مسائل فنی که وظیفه سرمربی است، در ارتباط باشد. بازیکن هر مشکلی دارد باید به سرمربی بگوید و او را حل کند. مدیر عامل وظیفه نقل و انتقالات باشگاه را بر عهده دارد. نصف بازیکنان استقلال برای این تیم زیادی هستند. نمی‌توانیم بازیکنی که طرفدار تیم رقیب بوده است و به استقلال آمده را، متعصب بدانیم. استقلالی آن کسی است که از تیم‌های رده و پایه به تیم اصلی می‌آید. کار باشگاه ما این است که بازیکنی که می‌درخشد را به راحتی به فروش می‌رسانند و با احساسات هوادار بازی می‌کنند. مدیریت ضعیف، مشکل اصلی استقلال طی این سال‌ها بوده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار