به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از علتهای مهم تشکیل نمایشگاه، عرضه و معرفی برندها و کالاهای جدید آنها برای آگاهی مصرفکنندگان و فعالان در آن صنعت است. یکی از مهمترین نمایشگاهها، می توان به نمایشگاههای تخصصی و بینالمللی اشاره کرد، چرا که محل برخورد خریداران و فروشندگان و به بیان اقتصادی، نقطه تلاقی عرضه و تقاضا در سطح بینالمللی است.
نمایشگاه ایران آگروفود یکی از بزرگترین نمایشگاههای تخصصی و بینالمللی است که هر ساله در تهران بر پا میگردد. این نمایشگاه در سه بخش تخصصی " ایران فود" شامل فرآوردهها و محصولات غذایی، صنایع تبدیلی و صنایع مرتبط، " ایران فود تک " شامل ماشین آلات و تجهیزات، تکنولوژی و صنایع غذایی، بسته بندی، تجهیزات جانبی ماشین آلات و " ایران آگرو " شامل ماشین آلات و تجهیزات کشاورزی و آبیاری، صنایع کشاورزی و صنایع مرتبط در حال برگزاری است.
امسال نیز این نمایشگاه در سایه کرونا و با رعایت پروتکلهای بهداشتی، از 31 شهریور ماه فعالیت خود را آغاز کرده است و حدود 247 شرکت داخلی و خارجی از کشورهای ترکیه، آلمان، برزیل و چین در این نمایشگاه حضور دارند. برند لایف استار به عنوان یکی از تولیدکنندگان بزرگ ایران در زمینه نوشابههای انرژیزا، در این نمایشگاه شرکت کرده و غرفه این برند واقع در سالن 7 به معرفی محصول خود می پردازد.
مدیر برند لایف استار، حضور در این نمایشگاه را به عنوان ابزار قدرتمندی برای دسترسی به مشتریان فعلی و ملاقات با مشتریان جدید دانست. همچنین ایشان، اهداف حضور در نمایشگاه آگروفود را به صورت زیر بیان نمودند:
این رویداد تا 3 مهر ادامه دارد و تا به حال بازدیدکنندگان بسیاری را به سوی خود جذب نموده است.
انتهای پیام/