هم زمان با هفته دفاع مقدس آیین رونمایی از ۴ کتاب ادبی درباره شهدا و سرداران جنگ تحمیلی در قم برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، هم زمان با هفته دفاع مقدس ۴ کتاب با موضوع شهدا و سرداران جنگ تحمیلی روز چهارشنبه طی آیینی در قم رونمایی شد.

حجت الاسلام سعید روستاآزاد،معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در این آیین گفت: نخستین اثر رونمایی شده ، «کتاب بال و پر‌های امام» است که در ۴۰۰ صفحه در خصوص سیره رفتاری نمایندگان امام راحل در ابعاد فرهنگی، اقتصادی و ... در استان‌های کشور تدوین شده و بیشتر معطوف بر سیره شهدای محراب است.

او ادامه داد: کتاب« مقتل شهدای دفاع مقدس» دومین اثر ادبی دفتر تبلیغات است که به موضوع مقتل و روضه خوانی برای شهدای دفاع مقدس با اقتدا به شهدای دشت کربلا در ۲۰۰ صفحه تالیف شده است.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اضافه کرد: «همراهان آسمانی سرداران زمینی» عنوان کتاب دیگری است که در آن به رفتارشناسی سرداران شهید دوران دفاع مقدس در تعامل با خانواده در ۱۰۰ صحفه اشاره شده است.

روستا آزاد، از «بایسته‌های روایت گری شهدا دفاع مقدس» به عنوان چهارمین اثر ادبی و هنری رونمایی شده دفتر تبلیغات اسلامی یاد کرد و افزود: این کتاب در ۳۳۰ صفحه شرایط و ویژگی‌های روایت گری ادبیات دفاع مقدس را تشریح کرده است.

او  در ادامه تصریح کرد: ۲ هزار دقیقه از فعالیت‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در دوران دفاع مقدس آماده شده است و به زودی این تاریخ شفاهی رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار