سوارز روز دوشنبه گفت که درآمد حاصل از استخراج میامی کوین در هر ۱۰ دقیقه بیش از ۲ هزار دلار است و در ۳۰ روز گذشته ۵ میلیون دلار به درآمد شهرداری اضافه کرده است.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، فرانسیس سوارز شهردار میامی، موفقیت ابتکار اخیر خود را برای تأمین مالی پروژه‌های شهرداری از طریق درآمد حاصل از سیتی کوین مبتنی بر بلاکچین بیت کوین را جشن گرفت.

در ۱۳ سپتامبر، کمیسیون‌های شهر میامی به پذیرش وجوه تولید شده توسط یک رمز ارز دیجیتال جدید به نام MiamiCoin، که در آگوست توسط CityCoins راه اندازی شد، رای دادند. این سکه بر اساس Stacks، یک شبکه منبع باز از برنامه‌های غیر متمرکز و قرارداد‌های هوشمند ساخته شده است که از بلاکچین بیت کوین، به عنوان یک لایه پایه قابل برنامه ریزی استفاده می‌کند.

سوارز  هفته گذشته گفت که درآمد حاصل از استخراج میامی کوین در هر ۱۰ دقیقه بیش از ۲ هزار دلار است و در ۳۰ روز گذشته ۵ میلیون دلار به درآمد شهرداری از این راه افزوده شده است.

مطابق دستور العمل، ۳۰ درصد از کل میامی کوین‌های استخراج شده به کیف پول تعیین شده برای اداره شهر منتقل می‌شود. این بودجه برای هزینه در پروژه‌هایی کاهش خطرات تغییر آب و هوا، تأمین بودجه ابتکارات برای جوامع محروم و سرمایه گذاری در آموزش رمز ارز دیجیتال برای کارآفرینان فناوری اختصاص داده می‌شود.

سوارز در مصاحبه خود با فاکس در مورد ابتکار عمل گفت: "جالب است، زیرا مالیات غیر ارادی و نیکوکاری نیست، چیزی است که کاملا متفاوت است و می‌تواند در نحوه تامین بودجه دولت‌ها در آینده، انقلابی ایجاد کند. "

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار