فرمانده سپاه استان سمنان با اشاره به روند مطلوب واکسیناسیون سربازان سپاه استان سمنان گفت:تمام سربازان سپاه در سطح استان سمنان تزریق واکسن کرونا را انجام می‌دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: علاوه بر تزریق واکسن، توزیع ماسک و رعایت شیوه نامه های بهداشتی هم به صورت جدی در بین سربازان اجرا می‌شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اماکن و آسایشگاه‌های سربازان هم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، فاصله اجتماعی و به صورت شیفتی، اداره می‌شود.

سردار دامغانی با تصریح بر اینکه سربازان وظیفه فرزندان ما هستند، اضافه کرد: همه مراقبت‌های بهداشتی که در مجموعه و برای پایوران صورت میگیرد برای سربازان هم اجرا میشود و حتی توزیع بسته‌های بهداشتی بین سربازان بیشتر از پایوران است.

فرمانده سپاه استان سمنان افزود: باتوجه به شیوع کرونا و لزوم همکاری برای واکسیناسیون، سپاه و بسیج ۵ مرکز واکسیناسیون مجزا را در استان ایجاد کرده و با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی هب سرعت در حال واکسیناسیون عمومی مردم هستند.

او تصریح کرد: در صورت تامین واکسن می‌توان پیش بینی کرد که در مراکز سپاه و علوم پزشکی در روز ۲۰ هزار دز واکسن بین مردم استان تزریق شود.

او افزود: مجموعه سپاه استان سمنان ۵ مرکز واکسیناسیون در سطح استان ایجاد کرده است که در دو نوبت صبح و عصر تزریق واکسن را برای مردم انجام می‌دهند و با سرعت با همکاری با دانشگاه‌های علوم پزشکی استان در حال واکسینه کردن مردم هستیم.

سردار دامغانی ادامه داد: تمامی پاسداران سپاه در سطح استان سمنان واکسن کرونا دریافت کرده اند و تا ۴۸ ساعت آینده کلیه سربازان نیز واکسن برکت و سینوفارم را انجام می‌دهند.

انتهای پیام /گ  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار