رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری قاچاقچی سابقه دار دره فرحزاد که یکی از سوداگران به نام شمال تهران است، خبر داد.

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ماموران پایگاه دوم در پی دریافت شکایات شهروندان مطلع شدند که یکی از سوداگران مرگ سابقه دار با ایجاد پاتوقی در یکی از محلات شمالی تهران اقدام به توزیع گسترده حشیش و تریاک به ویژه بین فروشندگان خرد و معتادان دره فرحزاد می‌کند.

وی افزود: موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت و پس از اقدامات اطلاعاتی مشخص شد که متهم چندی پیش به دلیل پاکسازی دره فرحزاد اقدام به جابه جایی مخفیگاه خود کرده و بصورت بسیار ماهرانه اعمال مجرمانه خود را ادامه می‌دهد.

سرهنگ حسنوند تصریح کرد: پس از اخذ نیابت قضایی ماموران موفق شدند متهم را در حالیکه سوار بر یک دستگاه خودرو پژو بود در محدوده دره فرحزاد شناسایی کنند و وی حین ورود به منزلش دستگیر شد.

وی افزود: متهم پس از دستگیری به همراه ماموران وارد منزل شد و در بازرسی از منزل وی بیش از ۵۰ کیلوگرم ماده مخدر حشیش و تریاک از داخل کمد دیواری اتاق خوابش کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت با بیان اینکه متهم به مقر پلیس منتقل شد و پرونده وی برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی ارجاع شد، گفت: با دستگیری متهم که از عاملان اصلی توزیع موادمخدر در دره فرحزاد بود، امیدواریم بستر‌های آلودگی جوانان به اعتیاد و مواد مخدر در مناطق شمالی تهران بیش از پیش کمتر و کمتر شود.


بیشتر بخوانید

شناسایی مخفیگاه توزیع کننده کریستال و تریاک در جنوب کشور


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار