رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به خانواده‌های شهدا و مردم کرمان تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به خانواده‌های شهدا، ایثارگران، آزادگان، رزمندگان و شهروندان سرافراز استان کرمان تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است :

 باسمه تعالی

هفته دفاع مقدس یادآور روز‌های حماسه، رشادت، ایثار و ازخودگذشتگی غیور مردانی است که اقتدار و استقلال امروز کشور مرهون صلابت، استقامت، پایداری و مجاهدت‌های آن‌ها است. این هفته در واقع نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت قهرمان ایران در دفاع از حریم این سرزمین است. روز‌هایی که رشادت‌های جوانان برومند، انقلاب و نظام را بیمه کرد و نشان داد که با داشتن پشتوانه مردمی و در پرتو حاکمیت اسلام و وحدت نیرو‌ها می‌توان هر دشمنی را به ورطه نابودی و شکست کشاند.

 دفاع مقدس، طلیعه جاودانه غرور ملی و هنگامه اتحاد و همبستگی ملت بزرگ ایران در دفاع از شریعت اسلام و آب و خاک میهن عزیزمان است که با نثار خون پاک فرزندان این مرز و بوم و ایثار و مجاهدت‌های مثال زدنی آنان، جاودانه شد.

 فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به همه ملت شهیدپرور ایران اسلامی، علی‌الخصوص مردم همیشه در صحنه استان کرمان و به ویژه مردم شهید پرور شهرستان‌های سیرجان و بردسیر، جانبازان، ایثارگران و خانواده معزز شهدا، تبریک عرض کرده و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی را تحت توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و در پرتو منویات مقام معظم رهبری مسألت می‌کنم.

شهباز حسن پور

خادم ملت در مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار