اهالی روستای سلم آباد سربیشه مدتی است از مشکل نبود آب گلایه مندند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، اهالی روستای سلم آباد سربیشه می‌گویند: در تأمین آب آشامیدنی با مشکل مواجهیم و آب را با گالن از شهرستان تهیه می‌کنیم که هزینه حمل آن نیز بالا است.

دلیل این موضوع را از فرماندار شهرستان سربیشه جویا شدیم.

محمدی فرماندار شهرستان سربیشه گفت: روستای سلم آباد بعد از چنشت یکی از روستا‌های پرجمعیت شهرستان سربیشه است که از امکانات خوبی نسبت به دیگر روستا‌ها برخوردار است.

او افزود: این که در این روستا آب را با گالن از سربیشه می‌خرند صحت ندارد و می‌توان گفت آبرسانی در این روستا به رشد ۹۷ درصدی رسیده است و در بالاترین نقاط هم مشکلی برای آبرسانی وجود ندارد.

محمدی ادامه داد: طی دو سال گذشته در طرح مسکن محرومین، ۸ مسکن برای ۸ خانوار در حاشیه روستا ساخته شد که احتمال می‌دهیم مشکل آبرسانی مربوط به این ۸ خانوار باشد که رفع این مشکل تا دو ماه آینده را در برنامه داریم.

فرماندار شهرستان سربیشه تصریح کرد: در نزدیکی سلم آباد یک مجتمع آبرسانی وجود دارد که نه تنها آب مورد نیاز اهالی این روستا بلکه نیاز روستای امین آباد را نیز تأمین می‌کند.

او در ادامه بیان کرد: سربیشه یکی از شهرستان‌های استان است که بیشترین مشکل در آبرسانی را دارد و در حال حاضر نیز ۷ مجتمع آبرسانی در این شهرستان با پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصدی منتظر تخصیص اعتبار است.

محمدی در پایان عنوان کرد: آبرسانی به تعداد زیادی از روستا‌های شهرستان سربیشه به صورت سیار و با تانکر صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.