استاندار هرمزگان در رژه دریایی بسیج مردمی در بندرعباس گفت: حضور بیگانگان در خلیج فارس منشا ناامنی و تفرقه بین دولت هاست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، فریدون همتی،استاندار هرمزگان گفت: در هشت سال دفاع مقدس، مردم شهرها و روستاها با رهبری امام خمینی (ره) و دستان خالی یک افتخار تاریخی آفریدند.

همتی در رژه دریایی بسیجیان افزود: کشورهای حاشیه خلیج فارس و دنیا بدانند امنیت ایجاد شده در خلیج فارس به نفع همه کشورها است و با حضور مقتدرانه ایران اسلامی تامین می شود.

او  با اشاره به اینکه وجود بیگانگان در همه جا موجب ناامنی است، افزود: در مناطق اسلامی بویژه حوزه خلیج فارس جایی برای بیگانگان نیست و با حضور نیروهای مسلح مقتدر و پشتوانه مردمی ، اجازه هیچگونه تحرکی را به دشمنان نخواهیم داد و هر اشتباهی از طرف دشمن با پاسخ محکم و سخت روبرو می شود.


بیشتر بخوانید


فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه هم در این مراسم گفت: یکی از برکات هشت سال دفاع مقدس، حضور با برکت و پرصلابت مردم بود.

سردار عباس غلامشاهی افزود: اکنون شاهد الگویی از حضور مردم در همه عرصه‌ها، حتی امنیت دریایی هستیم.

او گفت: امروز بیش از هزار فروند شناور‌های بسیج دریایی بطور همزمان، در طول سواحل، از اروند تا چابهار و پسابندر در مراسم رژه دریایی شرکت کردند.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه گفت: در هرمزگان نیز ۶۵۰ فروند انواع شناور‌های مردمی به عشق میهن در رژه دریایی حضور یافتند تا به جهانیان نشان دهند، پای نظام ایستاده اند.

سردار غلامشاهی افزود: یکی از عوامل اصلی پیروزی ما در ۸ سال دفاع مقدس، حضور مردم در کنار نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران بود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.