رئیس کمیته امداد بندر امام گفت: همکاری اداره‌ها و مجموعه‌های پتروشیمی و حمایت آن‌ها از نیازمندان و خانواده‌های تحت پوشش این نهاد بی نظیر است.

سمیه محیط، رئیس کمیته امداد بندرامام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: مساعدت‌های شورای راهبردی پتروشیمی‌ها، مجموعه نفت بهران، پتروشیمی بندر امام خمینی، اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و گروه جهادی حاج قاسم سلیمانی در توزیع ۳ هزار و ۶۰۰ بسته بهداشتی در ایام شیوع بیماری کرونا جای تقدیر دارد.

او در پایان ضمن اشاره به حدیثی از امام کاظم علیه السلام که می‌فرماید: "خداوند در زمین بندگانی دارد که برای برآوردن نیاز‌های مردم می‌کوشند، اینان ایمنی یافتگان روز قیامت اند" اظهار داشت: در حال حاضر یک هزار و ۸۰۰ دانش آموز و دانشجوی نیازمند بندر امام چشم انتظار دستان سخاوتمند نیکوکاران جهت تهیه بسته‌های تحصیلی هستند.

سازمان‌ها و اداره‌های بندر امام خمینی (ره) حامیان مهربان نیازمندان

محیط در پایان بیان کرد: سپاس بیکران به درگاه باری تعالی که توفیق تجلیل از بهترین بندگان درگاهش را نصیبمان کرد، آنان که فراتر از امروز دستهایشان را به سخاوت و نگاهشان را به مهر و گام هایشان را به استواری وامی‌دارند به فردای مبارکی می‌اندیشند که سرسرای دارالسلام به استقبالشان می‌آید.

سازمان‌ها و اداره‌های بندر امام خمینی (ره) حامیان مهربان نیازمندان

سازمان‌ها و اداره‌های بندر امام خمینی (ره) حامیان مهربان نیازمندان

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۸ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
این کار شرکت ها و ادارات در جهت دستگیری و محرومیت زدایی قابل تقدیر می باشد.
چه خوب بود که این شرکت ها به معلولین بهزیستی و فرزندان محصل اونها کمک می کردن.
متأسفانه به دلیل اینکه شهر بندر امام خمینی (ره) منطقه محروم نیست بهزیستی نمیتواند هیچ کمکی به مدد جویان با معلولیت خفیف کند.
بخاطر نقص عضو و بیکاری در مضیقه می باشند و امکان خرید منزل و پرداخت کرایه را ندارند.
از شرکت ها تقاضا دارم منازل مسکن مهر را که در حال پیش فروش هستند را برای معلولان خریداری کنند.
آخرین اخبار