رسول حامدیان گفت: استاندار جدید اصفهان باید شخصیتی جامع داشته باشد و با روحیه انقلابی و جهادی به صورت شبانه روزی جهت کاهش مشکلات استان گام بردارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رسول حامدیان دبیر انجمن اسلامی مهندسان اصفهان در خصوص مطالبات مردم اصفهان از استاندار جدید اظهار کرد: با توجه به رویکرد جدید دولت سیزدهم، مردم اصفهان از استاندار جدید انتظار دارند عقب ماندگی‌هایی که استان طی هشت سال گذشته با آن روبه‌رو بوده را برطرف کند.

وی افزود: مردم با رأیی که به ابراهیم رئیسی و دولت انقلابی دادند، خواستار فعال شدن دستگاه‌های اجرایی و بهبود مشکلات مردم هستند؛ به همین دلیل جامعه نسبت به بهبود شرایط موجود امیدوارند.

دبیر انجمن اسلامی مهندسان اصفهان ادامه داد: استاندار جدید اصفهان باید شخصیتی جامع داشته باشد و با روحیه انقلابی و جهادی به صورت شبانه روزی جهت کاهش مشکلات استان گام بردارد.

حامدیان خاطرنشان کرد: آب اصفهان امروز به اصلی‌ترین مشکل در سطح استان تبدیل شده و رفع آن نیازمند شخصیتی ملی و جامع است؛ زیرا استاندار جدید در صورتی می‌تواند مشکلات مربوط به آب استان را برطرف کند که ارتباط مناسبی با دولت و شخص رئیس جمهور داشته باشد.

وی یادآور شد: لازم است استاندار اصفهان تجربه موفق فعالیت‌های اجرایی را در کارنامه خود داشته باشد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.