تصاویری از نیم صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۳۱ شهریورماه را مشاهده می‌کنید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،تصاویری از نیم صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۳۱ شهریورماه را با تیتر و عناوین مختلف مشاهده می‌کنید.

روزنامه آفتاب یزد در گفتگویی اختصاصی با یک کارشناس خودرو وضعیت صنعت خودرو سازی و قطعه سازی کشور را زیر ذره بین خود گرفت و با انتخاب تیتر "خجالت زده هستیم" در خصوص قطعات وارداتی برای خودرو نوشت.

امروز حدود ۲ سال است که دانش‌آموزان و بسیاری از دانشجویان رنگ و روی مدرسه و دانشگاه خود را ندیده‌اند. تبلت‌ها و گوشی‌های موبایل امروز حکم تخته سیاه سبزرنگ نوستالژیک دوران کودکی ما را دارند و انگشتان دست دانش‌آموزان، در نقش گچ‌های رنگی خاطره انگیز ظاهر می‌شوند. آموزش مجازی نیز مانند تجربه‌های دیگر بشر در کرۀ خاکی دارای معایب و محاسنی است که روزنامه کرمان امروز با انتخاب تیتر "تحصیل مجازی در محرومیت واقعی" در خصوص آن نوشت.

شنیده‌های ما می‌گوید «نادیا» به دلیل مارگزیدگی از بین رفته و این اتفاق هم حداقل حدود سه ماه قبل رخ داده چرا که پیکرش تاکسیدرمی شده است.«نادیا»، خرس سیاه بلوچی در باغ وحش چاه نیمه زابل تلف شده و وحید پورمردان، مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان می‌گوید این مرکز نه تنها مکاتبه‌ای در خصوص اطلاع‌رسانی موضوع به این اداره‌کل نکرده بلکه به نظر می‌رسد “نادیا” طی چند روز گذشته تلف شده و مسئولان باغ وحش قصد پنهان کردن این موضوع را داشته‌اند. این خرس که از جمله گونه‌های نادر حیات وحش کشور است سال ۸۶ به این باغ وحش داده شده و حالا در حالی پورمردان می‌گوید که «با اعزام تیم کارشناسی از استان به محل باغ وحش زابل در حال بررسی علل این حادثه است و نتیجه را پس از اتمام کار کارشناسی اعلام می‌کند.» که فعالان حوزه معتقدند «نادیا» در حدود سه ماه پیش تلف شده و حالا جسم خرس تاکسیدرمی هم شده است. این موضوع با تیتر" تاکسیدرمی نادیا در بی خبری" در روزنامه کرمان امروز چاپ شده است.

آفتاب یزد

زاینده رود

خراسان

مهد تمدن

عجب شیر

نقد حال

سپهر ایرانیان

دریای اندیشه

وحدت

اخبار اصفهان

خبر جنوب

کاغذ وطن

دیار سبز

اقتصاد کیش

روزنامه آذربایجان

صبح کاسپین

خبر شمال

پیام سپیدار

خراسان رضوی

ابتکار جنوب

بشارت یزد

صبح ساحل

سیمای شهر

دیار پاکان

تماشا

افسانه

دریا

خراسان ورزشی

یاقوت وطن

عسلویه

اصفهان امروز

سرخاب

گویه

طلوع

سبحان

بشارت کیش

شهرآرا

اصفهان امروز

عصر اصفهان

آوای خراسان جنوبی

وقایع استان

کارون

نصف جهان

قدس

بامداد جنوب

ولایت قزوین

باختر

وارش

پیام ما

کرمان امروز

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.