شریعتی بیان کرد: برای ارائه وام ۱۳۰ میلیون تومانی مسکن با سود ۵ درصد و بازپرداخت ۳۰ ساله هیچ گونه محدودیتی در بخش زیدون وجود ندارد.

غلام عباس شریعتی ریس بنیاد مسکن بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در خصوص تسهیلات وام ۱۳۰ میلیون تومانی مسکن گفت: با توجه به دیدار امروز با مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خوزستان و هماهنگی در خصوص این تسهیلات «هیچ گونه محدودیتی» در این ارائه وام برای اهالی زیدون وجود ندارد.

او ضمن اشاره به این طرح افزود: دریافت وام ساخت مسکن برای اهالی زیدون از روز شنبه هفته آینده آغاز می‌شود و متقاضیان می‌توانند ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات با سود ۵ درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله و ۳۰ میلیون تومان کمک بلاعوض برای ساخت مسکن دریافت کنند.

ریس بنیاد مسکن بهبهان بیان کرد: هیچ محدودیتی برای اهالی زیدون برای پرداخت وام وجود ندارد و همه اهالی زیدون میتوانند از این تسهیلات استفاده کنند که همه هزینه‌های پروانه ساخت و نقشه و ناظر کاملا رایگان است.

این مقام مسئول اظهار داشت: زیربنای ساخت برای دریافت تسهیلات ۸۰ متر است که متقاضی لازم است فقط زمین داشته باشد تا جهت تشکیل پرونده به واحد عمران بخشداری‌ها و بنیاد مسکن مراجعه کنند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.