فرماندهان کل سپاه پاسداران و هوافضای سپاه در مصاحبه با شبکه المسیره از قدرت ایران و لزوم اخراج آمریکا از منطقه سخن گفتند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران و سردار حاجی زاده، فرمانده هوافضای سپاه در مصاحبه‌هایی جداگانه، با شبکه یمنی المسیره گفتگو کردند.

سردار سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران ایران در مصاحبه با این شبکه گفت: ایران امروز از لحاظ نظامی و دفاعی، قدرتی جهانی شده است.

او همچنین در ادامه افزود: تهران دارای جدیدترین تسلیحات راهبردی و تاکتیکی است که این‌ها ساخت داخل هستند.

همچنین سردار حاجی زاده، فرمانده هوافضای سپاه پاسداران ایران نیز در مصاحبه با شبکه المسیره در سخنانی گفت: پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی، ما عهد بستیم تا آمریکا را از منطقه مان بیرون کنیم و این امری حتمی بوده و گریز ناپذیر است.

پیشتر نیز وزارت دفاع کشورمان در بیانیه‌ای به مناسبت هفته دفاع مقدس اعلام کرده بود دشمنان به سرکردگی شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی، امروز درک کرده اند تمامی تلاشهایشان برای تشکیل ائتلاف، فشار، تهدید، جنگ و دور نگهداشتن قهرمانان و دانشمندان از فرزندان این وطن به منظور بازداشتن ملت ایران از ادامه راه بلند آوازه اش، به شکست انجامیده است.

در این بیانیه همچنین تأکید شده است دستاورد‌های ارزشمندی که در سطح صنایع دفاعی در ایران محقق شده – از جمله قدرت موشکی و پهپادی و پدافند هوایی، دریایی و سایبری، به نیرو‌های مسلح ایران امکان پاسخگویی به تمامی تهدید‌ها علیه کشور را داده است.

این در حالی است که وزیر دفاع کشورمان نیز در واکنش به یاوه‌گویی‌های سران رژیم صهیونیستی گفته است: دشمنان ملت ایران قطعاً در برابر هرگونه اقدام نابخردانه و جهالت آمیز، پاسخ دندان‌شکنی دریافت خواهند کرد و هزینه سنگینی می‌دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار