مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز البرز گفت: هرساله درآستانه بازگشایی مدارس،خیرین مدرسه ساز با اهدا کلاس های درس به استقبال دانش آموزان این استان در بهار تعلیم و تربیت می روند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، حسن مهرانی، مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز البرز با اشاره به این که مدرسه خیری زنده یاد حاج حسن کرمی هم زمان با آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱- ۱۴۰۰ به دانش آموزان در منطقه دولت آباد کرج درحوزه آموزش و پرورش ناحیه سه کرج  اهدا می شود گفت: این مدرسه نخستین مدرسه تمام هوشمند و دارای آسانسور دراستان البرز است.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز البرز افزود: این مدرسه ۱۲ کلاسه خیری دارای اتاق های اداری، آزمایشگاهی و رفاهی است که عملیات ساخت آن از مردادماه سال ۹۹ در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع آغاز شد.

او گفت: مدرسه زنده یاد حاج حسن کرمی توسط فرزندش مهندس مجید کرمی در سه طبقه با زیربنای یک هزار و  ۵۰۰ مترمربع  و با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان آماده بهره برداری شده است.

مهرانی با بیان این که هزینه صفر تا ۱۰۰ ساخت این طرح آموزشی توسط خیرتامین شده است افزود: اهدا این پروژه آموزشی خیرسازهمزمان با نواختن زنگ مهر و مقاومت درآیین متمرکز استانی سال تحصیلی جدید درالبرز با حضور خانواده معظم شهدا و مسوولان به دانش آموزان اهدا می گردد.

او گفت: آیین کلنگ‌زنی مدرسه ۱۲ کلاسه حاج اصغرفتوحی با مشارکت شرکت رادمان تجارت البرز در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۵۰۰  متر مربع  و در زیربنای یک هزار و ۸۰۰ متر مربع در آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج نیز صورت گرفت.

مهرانی افزود: خیرین استان البرزساخت ۵۴۹ کلاس درس را در مناطق کم برخوردار در قالب ۴۹ پروژه آموزشی بر عهده دارند.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز گفت: این تعداد پروژه در زیربنای ۹۹ هزار و ۵۸۹ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد تومان ساخته می شود.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.