پولادگر در خصوص مراسم ششمین یادواره شهدای تکواندوی کشور توضیحاتی را بیان کرد.

محمد پولادگر، رئیس فدراسیون تکواندو در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد ششمین یادواره شهدای تکواندوی کشور اظهار کرد: آغاز هفته دفاع مقدس که یادآور روز‌های شهادت، ایثار و از خود گذشتگی است را گرامی می‌داریم. مراسمی که امروز برگزار شد، ششمین یادواره شهدای تکواندوی کشور بود که از ۲۶ خانواده شهدای شاخص استان تهران تجلیل و قدردانی شد.

پولادگر در خصوص هدف از برگزاری این مراسم گفت: هدف از برگزاری این یادواره‌ها زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای بزرگواری است که الگو‌ها و اسطوره‌های تاریخ معاصر ما هستند. امروزه جوانان ما برای این که راه را از چاه تشخیص بدهند، نیاز به الگو و اسطوره دارند. لحظه به لحظه زندگی شهدای بزرگوار ما، رفتار‌های اجتماعی و نوع شهادت تک تک این‌ شهدای عزیز الگو و نشانه‌های مناسبی برای جوانانی است که دنبال الگو و اسطوره می‌گردند. ما در تلاش هستیم که هم یاد و خاطره شهدای عزیز کشور را زنده نگه داریم و هم از خانواده‌های بزرگوار این شهدا تجلیل و قدردانی کنیم.

او در خصوص شرایط تیم ملی تکواندو و تمدید قرارداد عسکری به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: امروز جلسه کمیته فنی برگزار شد. کمیته فنی با بررسی همه جوانب،  تصمیم گرفت فریبرز عسکری به عنوان سرمربی تیم ملی تکواندو تا پایان سال ۱۴۰۰ به کار خود ادامه دهد. برای مسابقات المپیک و مسابقات آسیایی ممکن است تصمیمات جدیدی گرفته شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار