رئیس بنیاد مستضعفان گفت: کارخانه ریسندگی سلک باف یزد روز‌های زیان دهی را سپری کرده و اکنون با ۳۲۰ میلیارد تومان فروش در سال به سوددهی رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به فشار تحریم‌ها بر کارخانه‌ی ریسندگی سلک باف یزد گفت: این کارخانه تولیدی با طی کردن تلاطمات فراوان توانسته ۳۲۰ میلیارد تومان در سال فروش داشته باشد و با اضافه کردن یک خط تولید جدید, واحد خود را توسعه دهد.

فتاح با بیان اینکه با افتتاح خط جدید این کارخانه, تولید سالانه کارخانه به شش هزار تن رسیده، ادامه داد: نخ‌هایی که تولید می‌شود در چادر مشکی، لباس کودک، پارچه حوله ای و لباس زیر استفاده می‌شود.

رئیس بنیاد مستضعفان اضافه کرد: کارخانه‌ای راه انداختیم که مواد اولیه‌ی پنبه و پلی استر آن در داخل تامین و تولیداتش هم در داخل کشور مصرف می‌شود.

او با اشاره به اینکه تمام دستگاه‌های مدرن کارخانه به دست مهندسان ایرانی نصب شده است, تصریح کرد: از هر جهت باید به نبوغ و مبتکران یزدی  تبریک بگوییم، هرچند همین انتظار را هم داشتیم.

به گفته فدائی مدیرعامل کارخانه سلک باف با افتتاح خط جدید تولید نخ پنبه پلی استر, ۶۰ نفر به صورت مستقیم و 180 نفر به صورت  غیر مستقیم مشغول به کار شدند. هم اکنون تعداد کل اشتغال کارخانه نیز به حدود۳۰۰ نفر رسیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار