جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری ۲ سوداگر مرگ و کشف ۳۰۴ کیلو مواد مخدر در عملیات مقتدرانه تکاوران پلیس شهرستان سراوان خبر داد.

سرهنگ مرتضی جوکار جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهار داشت: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی خود به سرنخ‌هایی مبنی بر قاچاق محموله مواد مخدر، توسط یک باند مسلح قاچاق مواد افیونی، از شهرستان سراوان به مرکز کشور دست یافته و موضوع را به پلیس مبارزه با مواد مخدر آن شهرستان اطلاع دادند.

وی افزود: جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدرسراوان، پس از چند شبانه روز تلاش گسترده میدانی و رصد مناطق صعب العبور، سرانجام عصر روز گذشته اعضای این باند قاچاق را که با یک دستگاه پژو ۴۰۵ در حال جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر در محور "کوهک-سراوان" بودند، شناسایی و آن‌ها را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اعضای این باند مسلح، پس از طی مسافتی در منطقه‌ای کوهستانی در حلقه محاصره تکاوران پلیس گرفتار و درگیری مسلحانه آغاز شد.

سرهنگ جوکار عنوان کرد: در این عملیات با مجاهدت و جانفشانی تکاوران پلیس، هر ۲ قاچاقچی مسلح دستگیر و در بازرسی از خودروی آن‌ها مقدار ۳۰۴ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد افیونی شامل ۳۰۱ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک و ۳ کیلو و ۳۵۰ گرم مخدر شیشه به همراه یک قبضه سلاح کلاش با ۱۸ فشنگ جنگی کشف شد.

وی با تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق مواد مخدر گفت: غیور مردان نیروی انتظامی استان با هوشیاری کامل در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق مواد مخدر حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با این پدیده شوم و خانمان سوز از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهند بود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار