یک مقام مسئول از استقرار بازرس ویژه وزیر راه و شهرسازی در شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) برای برخورد با متخلفان خبر داد.

حسین مذنب سرپرست اداره کل بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از استقرار بازرس ویژه وزیر راه و شهرسازی در شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) برای جلوگیری و برخورد با متخلفان خبر داد و گفت: به دستور وزیر راه و شهرسازی از شب گذشته بازرسی و نظارت‌های خود را در فرودگاه برای برخورد با متخلفان و رسیدگی به مشکلات زائران در دستور کار خود قرار داده ایم.

او ادامه داد: این گروه به دستور وزارت راه و شهرسازی از ساعت ۲۳، دیشب ۲۹ شهریور به منظور نظارت بر پرواز‌های اربعین در فرودگاه امام (ره) مستقر شد.

سرپرست اداره کل بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهر سازی توضیح داد: بررسی تخلفات شرکت‌های هواپیمایی و آژانس‌ها در خصوص نرخ بلیت و فروختن بلیت یکسره و ارائه نشدن سرویس و خدمات مناسب زیر ذره بین بازرس ویژه وزیر راه و شهرسازی قرار دارد.

مذنب تصریح کرد: ماموریت این بخش برخورد جدی با متخلفان و برطرف کردن مشکلات زائران اربعین و گزارش به مقام وزارت راه و شهرسازی است.

او اظهار کرد: در بازدید‌های انجام شده شب گذشته مدیران کل شهرفرودگاهی و ۴ نفر از بازرس وزارت راه و شهر سازی بررسی‌های لازم در این زمینه را انجام دادند.

سرپرست اداره کل بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهر سازی بیان کرد: عزم جدی برای رفع مشکلات زائران اربعین را در دستور کار خود قرار داده ایم و علاوه بر رفع مشکلات زائران تیم‌های بازرسی گزارش دقیقی از عملکرد شرکت‌های هواپیمایی و آژانس‌ها به وزیر راه و شهرسازی ارائه خواهند کرد.


بیشتر بخوانید

قاسمی: با گرانفروشی بلیت اربعین برخورد می‌کنیم


براساس این گزارش رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی شب گذشته در توئیتی اعلام کرد رفاه و آرامش زائران اربعین خط قرمز ماست. به معاون حمل و نقل، رئیس سازمان هواپیمایی و تمام مسئولان ذی ربط دستور دادم با گران‎فروشی بلیت اربعین برخورد کنند. در حال حاضر تمامی دستگاه‌ها همکاری لازم برای ارائه بلیت به زائران اربعین را دستور کار خود قرار داده است. شخصاً گزارشات را پیگیری و بازرس ویژه‌ای در فرودگاه‌ها مستقر کرده‌ام و از فردا نظارت میدانی در دفاتر فروش نیز ایجاد خواهد شد.


بیشتر بخوانید

بی رغبتی شرکت های هواپیمایی داخلی به فروش بلیت های اربعین


پیگیری های باشگاه خبرنگاران جوان نشان می دهد که امروز شرکت های هواپیمایی داخلی بلیت پرواز اربعین به مقصد نجف را عرضه نکردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یونس
۰۴:۵۹ ۰۳ مهر ۱۴۰۰
سلام . تو فرودگاه امام خمینی حدود سیصد نفر گرفتار شدن و سه روزه تواونجا موندن که پروازشدن کنسل شده .خدایی الان یه خبر گذاری رفت ببینه چه خبره.وای به حال روز قیامت و پرونده ای که دست ماست
آخرین اخبار