سرپرست سابق تیم فوتبال استقلال تهران در رابطه با مسائل مختلف صحبت‌هایی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نصرالله عبدالهی سرپرست سابق تیم فوتبال استقلال  اظهار داشت: برخی هواداران تیم فوتبال استقلال تهران از جمله نامداری و عبدیان به باشگاه کمک مادی می‌کردند و در این میان سوء تفاهم شده بود که این نفرات توطئه می‌کنند و به من سپرده شد که از حضور این نفرات در تمرین و هتل جلوگیری کنم که من نمی‌توانستم به این افراد و از جمله فتح الله زاده و توفیقی بگویم نیایند. این افراد صاحبان اصلی تیم هستند و من نمی‌توانستم حرفی به این نفرات بزنم.

او افزود: از سجادی وزیر ورزش و جوانان می‌خواهم اگر قرار است مدیریت تغییر کند پس زودتر انجام شود تا تیم به سرو سامان برسد، اما اگر تغییری در کار نیست پس اجازه دهند کار‌ها پیش برود و تیم به تمرینات خودش ادامه دهد. چندین سال که  من در استقلال حضور داشتم  شاهد بودم که  همیشه اوایل فصل تغییرات مدیریتی و کادر فنی رخ می‌دهد. در این چند سال اخیر خیلی از مربیان همچون منصوریان و فکری سوختند. دیگر فرهاد مجیدی را نسوزانند و اجازه دهند کار‌ها پیش برود و اختلافات را کنار بگذارند. هواداران خیلی ناراحت هستند. از مجیدی پشتیبانی کنند تا تیم سرو سامان بگیرد

عبدالهی گفت: هوادارانی داریم که می‌توانند به باشگاه کمک می‌کنند و اگر سوء تفاهم برداشته شود تیم کارش را پیش می‌برد. هواداران گناه دارند و باید به آن‌ها کمک شود و استقلال به جایگاه خود برسد. حق استقلال این نیست که چند سال قهرمان نشود. باید به فرهاد مجیدی کمک  و مشکلات حل شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار