معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۷ فرهنگی و دانش‌آموز هم استانی رتبه برتر ملی دهمین جشنواره نوجوان سالم را کسب کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سید بهاءالدین ملک حسینی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دهمین جشنواره نوجوان سالم که با هدف آگاهی بخشی و پیشگیری از رفتار‌های پرخطر ، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مدارس ۱۳ شهرستان و منطقه‌ای استان برگزار شد فرهنگیان و دانش آموزان استان در سطح ملی درخشیدند.

ملک حسینی افزود: در مرحله شهرستانی این جشنواره ۸۵۱ فرهنگی و دانش‌آموز در ۲۳ رشته در جشنواره نوجوان سالم شرکت کردند که ۷۶ تن به مرحله استانی و از این تعداد ۴۸ تن به مرحله کشوری راه یافتند.

او بیان کرد: ۷ تن از فرهنگیان و دانش آموزان از استان کهگیلویه و بویراحمد در رشته‌های برنامه سالانه، محصولات فرهنگی، نقاشی، تولید محتوا، موشن گرافی رتبه‌های برتر کشور را کسب کردند.

ملک حسینی اضافه کرد: حمیرا حاجی زاده در برنامه سالانه، سارا شرفی درنقاشی رنگ روغن، سپیده کریمی زاده در محصولات فرهنگی و موشن گرافی، فاطمه شاهچراغی در موشن گرافی عسل پرکاله و ندا نجفی در تولید محتوا رتبه برتر کشور را کسب کردند. 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.