سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس در خصوص شرایط این باشگاه توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید صدری سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس درباره شرایط این باشگاه گفت: سمیعی علی‌رغم اصرار من، هیئت مدیره و سجادی به دلیل مشکلات شخصی استعفا داد. او یار بسیار خوبی برای ما بود و زحمات زیادی برایمان کشید. تا زمان معرفی مدیرعامل، من امور باشگاه را پیگیری می‌کنم. شرایط حساسی در پرسپولیس فراهم است. طی هفته‌های آینده، مدیر عامل جدید معرفی می‌شود.

او ادامه داد: تا قبل از دیدار مقابل الهلال، تغییری در کادر مدیریتی نداریم. لیگ قهرمانان آسیا برایمان اهمیت دارد. امیدوارم بتوانیم دل هوادارانمان را شاد کنیم. بازیکنان مد نظر گل محمدی را جذب کردیم، اما برای بازیکن خارجی، پنجره مان بسته است. ۲ دیدار تدارکاتی قبل از بازی با الهلال خواهیم داشت تا با آمادگی کاملی به مصاف این تیم برویم. نامه‌های مختلفی به AFC و FIFA زدیم تا طلب کالدرون را پرداخت کنیم و امیدواریم نتیجه بخش باشد. میزان طلب بلوکه شده، ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار است. تیم سرحال و خوبی داریم و می‌توانیم موفقیت‌های گذشته را تکرار کنیم. نامه‌ای به شیخ سلمان دادیم و امیدوارم بتوانیم کاری در این خصوص انجام دهیم.

طلب کالدرون و دستیارانش، ۷۰۰ هزار یورو است

او در ادامه افزود: طلب کالدرون و دستیارانش، ۷۰۰ هزار یورو است. با کالدورن صحبتی داشتم. بدهی‌های باشگاه، مربوط به گذشته است و به وضعیت فعلی ارتباطی ندارد. برای اینکه بتوانیم امورات باشگاه را بچرخانیم، مجبوریم این بدهی‌ها را پرداخت کنیم. کارگزار با ما یک قرارداد ۳ ساله داشت. سعی داریم تا قبل از شروع فصل جدید پاداش‌ها را به طور کامل پرداخت کنیم. از فصل گذشته مبلغی مانده و در اسرع وقت، آن‌ها را تسویه می‌کنیم. فصل گذشته شرایط مالی سختی داشتیم، اما بازیکنان و کادرفنی تعامل خوبی با یکدیگر داشتند.

او در پایان گفت: ابراهیم شکوری با پایان دوره خدمت می‌تواند به باشگاه برگردد. سیاست ما، تعامل با تیم ملی فوتبال است زیرا تیم ملی متعلق به کل کشور است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار