نماینده اصفهان در مجلس از فراهم شدن فرصت ثبت نام مسکن برای اهالی فرهنگ و هنر خبر داد.

به گزارش خبرنگارحوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس مقتدایی نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تذکر خود به وزرای راه و شهرسازی و فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره تامین مسکن خبرنگاران و لزوم حل اختلاف میان این دو وزارتخانه گفت: اهالی فرهنگ و هنر با قید فوریت می‌توانند ثبت نام خود را برای تامین مسکن انجام دهند. وزارت راه و شهرسازی پس از پیگیری این موضوع در پاسخی بیان کرد که بار‌ها اعلام آمادگی کرده و حتی تفاهم نامه مربوط به این موضوع آماده است، اما همچنان وزارت فرهنگ اقدام لازمی انجام نداده است.

وی ادامه داد: مکاتبه‌ای با وزیر جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی داشتم و از این وزیر خواستم که اهتمام نداشتن وزیر قبلی را جبران کند و مسکن خبرنگاران را در دستور کار قرار دهد.

نماینده اصفهان در مجلس تصریح کرد: متاسفانه وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی پیشین و کنونی عزم لازم را درباره تامین مسکن خبرنگاران نداشته‌اند.

مقتدایی یادآور شد: با ورود به این مسئله، از معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی و همچنین معاون توسعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌خواستم گزارشی درباره موضوع تامین مسکن ارائه دهند که مشخص بود وزارت راه و شهرسازی برای کمک به خبرنگاران و هنرمندان اهتمام دارد. این در حالی است که در وزارت فرهنگ صرفاً معاون توسعه پیگیر است و رئیس صندوق هنر و معاون مطبوعاتی وزیر اهتمام نداشتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۰۱:۱۳ ۳۰ شهريور ۱۴۰۰
اگر فقط ثبت نام هست که خوبه. و الا چه کسی توانایی بازپرداخت اقساط و اینجور چیزها را دارد.به زور درآمد اندک در میاد
آخرین اخبار