عباس زاده گفت:یکی راه‌های توانمند سازی برای مقابله با بیکاری و افزایش خود اشتغال زایی جوانان آموزش مهارت برای آنان می‌باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با حضور رحیمی مقدم فرماندار، عباس زاده مسئول ورزش و جوانان سیروان و اعضای ستاد در محل سالن جلسات فرمانداری سیروان با موضوع اشتغال زایی برای جوانان برگزار شد.

عباس زاده،مسئول ورزش و جوانان سیروان اظهار داشت: در شرایط حساس کنونی ناشی از بیماری فراگیر کرونا تمامی ادارات عضو ستاد بایستی دست به دست هم بدهند تا جوانان کمترین آسیب را در این وضعیت ببینند.

او ادامه داد: یکی راه‌های توانمند سازی جوانان برای مقابله با بیکاری و افزایش خود اشتغال زایی جوانان آموزش مهارت برای آنان می‌باشد که به این منظور اداره ورزش و جوانان در سال گذشته اقدام به اجرای پاتوق‌های مهارتی نمود و بیش از صد نفر نیز گواهی نامه مهارتی دریافت نمودند و امثال نیز طرح اشتغال زایی و کارآفرینی با همکاری معاونت جوانان و اداره فنی و حرفه‌ای در حال اجرا می‌باشد.

در پایان این جلسه رحیمی مقدم فرماندار سیروان ضمن تبریک به اعضای ستاد به دلیل برتر شدن در بین شهرستان‌های استان در امور جوانان بیان داشت: اشتغال زایی برای جوانان باید در راس امور تمامی دستگاه‌های عضو ستاد قرار گیرد.‌

او ادامه داد:در اجرای طرح‌های آموزشی کیفیت بایستی اولویت باشد نه کمیت و مهارت آموزی باید در زندگی روزمره آن‌ها نیز بکار بیاید.

رحیمی مقدم خاطرنشان کرد: اعضای ستاد از بین جامعه خود نیازسنجی به عمل آورده و هر مهارتی که مفید به نظر می‌رسد را به جوانان آموزش دهند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.