تیم فوتبال استقلال تهران در چند وقت اخیر با حواشی زیادی مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تعدادی از هواداران تیم فوتبال استقلال در چند سال اخیر به دلیل کسب نتایج ضعیف، ماجرای استراماچونی، مدیریت تیم و در جدید‌ترین مورد پس از حذف استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال عربستان مقابل وزارت ورزش وجوانان تجمع کردند و علیه احمد مددی مدیرعامل و برخی از مدیران شعار دادند و خواهان برکناری او شدند. آن‌ها به شدت فرهاد مجیدی، سرمربی تیم را تشویق کردند.

اکثریت جمعیت کشورمان را جوانان تشکیل می‌دهند و در این دوره سنی بیشتر مواقع هیجان بر جوانان علاقه مند به فوتبال غلبه می‌کند و آن‌ها را به سمت اعتراض می‌کشاند، اما در اعتراضات اخیر هواداران استقلال مقابل وزارت ورزش وجوانان می‌شود نقش پررنگ فضای مجازی را مشاهده کرد. افرادی که با نام و لوگوی تیم استقلال صفحاتی را در شبکه‌های اجتماعی ایجاد می‌کنند و هواداران جوان نیز آن‌ها را دنبال می‌کنند و حتی از این راه نیز مبالغی را بابت تبلیغات در یافت می‌کنند.

این افراد در برخی موارد نیز جلوی مجلس یا وزارت ورزش و ساختمان تیم استقلال تجمع می‌کنند و مدعی تجمع‌های خودجوش و بدون پشتیبانی هستند، اما با نگاه کردن به برخی پلاکاردها، شعار‌ها و بنر‌ها می‌توانیم متوجه شویم که کسانی از این افراد به اصطلاح هوادار حمایت مالی می کنند.

ناصر فریاد شیران، معاون استقلال گفت: ارتش‌های مجازی باشگاه استقلال را زیر سوال برده اند. افرادی هستند که از لوگو و برند استقلال سوء استفاده می‌کنند. این افراد از طریق برخی شارژ مالی می‌شوند و علیه مدیریت باشگاه اقدامات غیر اخلاقی انجام می‌دهند. شماره تلفن‌های همراه را در اختیار فضای مجازی قرار می‌دهند و تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا تفکراتشان در استقلال پیاده شود.

استقلال در سال‌های اخیر تغییرات پی در پی مدیریتی، کادرفنی و بازیکنان را به خود دیده و سال ها است که نتوانسته آرامش حتی به صورت موقت نیز داشته باشد. در حال حاضر نیز اختلافات مدیریت و کادرفنی تیم به اوج خود رسیده است و هر فصل نیز این تیم فصل را بدون جام به پایان می‌برد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار